neděle 10. června 2018

Spotřebováno - duben/květen

Ahoj ✋

tak přináším nový článek, tentokrát první z řady spotřebováno. Tato série bude pravděpodobně vydávaná jednou za 2 měsíce, protože většinou toho za měsíc zase tolik nespotřebuji a navíc sem zařadím i doplňky stravy, protože jinak by toho bylo asi opravdu málo - jsem hrozně šetrná, takže věci využiji až do poslední kapičky! 😊 Tak jdeme na to ...


⇲ Toť mé spotřebováno - samozřejmě např. obaly od masek sem z praktických důvodů nedávám - protože bývají celé upatlané.

Nejprve bych letem světem vzala "nekosmetické" produkty. No, možná se trochu podrobně zmíním o těch, co podporují zdraví pleti (i když o těch jsem se už na blogu rozepisovala, takže vám pak spíše hodím odkaz na článek), ale jinak jen tak na obohacení článku 😉


Že mám ráda šumivé tablety (já jim říkám jednoduše šumivky) můžete už z mých ostatních příspěvků vědět. Kupuji si všechny možné, co v DMku mají - stojí pár korun a jsou chutné, zrovna tento Multivitamín - s příchutí tropického ovoce mám moc ráda.

Další věc z DMka je bylinný sirup na kašel od maxivity. Byl celkem chutný - jak nasvědčuje název bylinkový a dost mi pomohl od kašle, který mě na jaře po nachlazení hodně trápil. Stál pár desítek korun a pomohl mi o dost více než mnohem dražší sirupy z lékárny. Takže takový tip pro vás.

Hořčík užívám pravidelně už několik let. Jednak kvůli srdečním aritmiím, ale také proti křečím, které mě dříve občas při sportu provázely. Dlouhou dobu jsem užívala hořčík v tabletách od Swiss - 90 tbl. přibližně za 150Kč, což vystačilo na 3 měsíce. Od května jsem začala užívat Dologran, kde je kromě hořčíku i vápník a jod a v tomto složení je hořčík prý lépe vstřebatelný. Jedná se o granulát, kdy se bere 1x denně lžička. Balení, které stojí necelých 150Kč ale vystačí jen asi na 3 týdny, takže už to není tak výhodné a je nutné neustále dokupovat nová balení. Ale chuťově je to pro mě bomba!

Zařazuji sem i kustovnici čínskou, protože jak jsem psala, jedná se o superpotravinu, která příznivě ovlivňuje stav pleti. Tuto od Wolfbery jsem měla v práci a přidávala jsem si ji do bílých jogurtů, nebo jednoduše zalila vodou a pila jako takový pečený čaj. Ale musím říct, že tato konkrétní byla už od začátku dost slepená do takových hrudek, ale chuťově jsem od jiných značek rozdíl nepoznala.


Čaje od Dr. Popova jsem dříve pila hodně (zejména ten na Akné). Chuťově jsou opravdu dobré a cenově vyjdou asi na 50Kč. Tento byl na odkyselení organismu a zároveň podporu přirozené imunity. Překyselení organismu je v dnešní době velmi časté a způsobuje spoustu problémů, mimo jiné může stát i za zhoršeným stavem pleti. Teď jsem však od těchto čajů přešla na čaje Everest Ayurveda, které ač jsou cenově dvojnásobné, tak se určitě vyplatí - jejich účinnost je dle mě mnohem vyšší a chuťově je také zbožňuji (i když jsem možná jediná). 

O následujících produktech, které zmíním jako poslední doplňky stravy a užívala jsem je konkrétně kvůli pleti jste mohli číst už v tomto článku: Očistou těla za krásnější pleť bez akné, takže se nebudu více rozepisovat.


Kůru s lichořeřišnicí větší dělám 2x do roka - na jaře a na podzim. Tu jarní jsem teď dělala od začátku dubna až do konce května a spotřebovala jsem dvě 50 ml balení od Dr. Popova, která vystačila na 7 týdenní kůru, což je optimální doba. Snažila jsem se užívat 2x denně přibližně 25 kapek. 


Kůru s Acnevacem teď dělávám přibližně po 3 měsících. V balení máte přiložen i dávkovací kalendář, kde si to můžete rozplánovat - já si jej vždy vyvěsím na nástěnku, hlavně abych pak po té 20ti denní pauze nezapomněla zase začít těch 10 dní brát. Takže většinou si začátek naplánuji na 1. v měsíci (tentokrát 1. března) a jedu tříměsíční kůru (takže poslední tobolku jsem dobrala 9. května). Jelikož už mám pleť v celkem dobrém stavu, tak beru pouze 1 balení. Další balení pak začnu užívat nejdříve v září - podle aktuálního stavu pleti.

Tak a teď se přesuneme ke kosmetice - začnu asi s tělovými produkty, dále produkty v péči o vlasy a pak se přesunu k ústní hygieně a nakonec produktech určených na pleť.


První, co tu mám je 2% salicylový líh, který mám předepsaný k ošetření zad, ramen a dekoltu při výskytu akné. Používala jsem jej nepravidelně na noc podle potřeby - normálně pomocí vatového tampónku jsem potřela potřebná místa. Ovšem při častějším použití hodně vysušoval, takže se mi pak ramena a paže trošku loupaly, takže nepřehánět. Sice není ani zdaleka dopotřebován, ale tyto produkty mají svoji "životnost" a dostala jsem teď nový.


Dále tu mám tento nádherný sprcháč od Tesori d'Oriente - Hammam. To balení je prostě nádherné, moc se mi líbí a stejně se mí líbil i obsah - 250 ml úžasně vonícího gelu bez parabenů, silikonů a dalších škodlivin. Teď se dívám, že je vyroben v Itálii, to jsem teda nevěděla. Každopádně jeho vůně je nádherná, taková orientální, výraznější - moc příjemná. Obsahuje arganový olej, takže zanechává opravdu pěknou pokožku. V DMku jsem si i čuchala ke stejnému parfému, který je opravdu výrazný a asi by se mi líbil (i když mamka tvrdila, že je to už moc).


Pak tu mám dva antiperspiranty - jeden je top a druhý za mě naprostý propadák. Takže začnu tím opravdu blbým, bohužel. Je to antiperspirant od Baley 5 v 1, který by měl účinkovat 48 hodin. Je to typický sprej a balení je opravdu velké - 200 ml a na mě asi až moc velké, vzhledem k obsahu. Nevím, když jsem k němu čuchala v obchodě, tak mi voněl a říkala jsem si, že za těch pár korun ho zkusím, protože sliboval všechny možné suprové věci. Ale jakmile jsem ho začala používat, tak se mi okamžitě ta vůně omrzela a přišla mi taková vtíravá, hrozně nasládlá. A hlavně při pocení vůbec nefunguje. Takže jsem ho tedy se silným sebezapřením používala jen na doma a za mě tedy NE! 

Co naopak můžu jsou antiperspiranty od Dove - hlavně tedy co se týče poměru účinku a ceny. Tento cotton soft ve spreji (150 ml) je opravdu příjemný - vůně je taková jemnější, takže nepřehluší parfém, ale zároveň zůstanete příjemně vonět po celý den. Jestli funguje opravdu 48 hodin jsem nezkoušela, ale na normálně vytížený den určitě stačí. Navíc nezanechává stopy jako některé jiné, kde pokud se člověk více zpotí, tak musí po dni již házet tričko do prádla.


A u voňavých věcí ještě zůstaneme. Na cesty používám odstřiky parfémů a je to super praktické. Jsou opravdu miniaturní a i když jsou malé, tak nějakou dobu vydrží. Tento odstřik (1,2 ml se "šplíchátkem") byl parfému od Calvina Kleina - euphoria. Cenově je to dle mě středně drahý parfém, který slibuje smyslnou, svěží a výraznou orientální vůni a je určen pro energické a sebejisté ženy. V jeho vůni můžete nalézt granátové jablko, dále lotos a orchidej a nakonec třeba fialku, mahagon či jantarovou pryskyřici. Za mě je to takový průměr, ale celé balení bych si určitě nekoupila. Ač je vůně příjemná a je z orientálního typu vůní, které mám ráda, tak žádný wow efekt se nedostavil. Když jsem si ji na sebe dala, tak jsem ji "ze sebe" vůbec necítila, takže pro mě je málo výrazná. Mám ráda, když stačí v podstatě jen jedno šplíchnutí a parfém na sobě lehounce cítíte až do večera. 


Jediný spotřebovaný produkt z péče o vlasy je tato intenzivní obnovující maska od Pantene. Musím kladně ohodnotit praktické balení a příjemnou vůni, ale jinak je to takový průměr, co neurazí ani nijak výrazně nenadchne. Ale já tedy nejsem vůbec odborník v péči o vlasy a veškerou svou pozornost a náročný výběr produktů věnuji těm pleťovým (chudák vlásky - ale pracuji na tom! 👩)


Do čeho většinou také moc neinvestuji jsou zubní pasty. Používám různé od Dontodentu z DMka - tato konkrétní pro přirozeně bílé zuby stojí asi 20Kč a podle mě je fajn.


O mé velké spotřebě odličovacích tampónků a jak jsem se pokusila to množství snížit nákupem látkových pratelných, jsem se zmiňovala v posledním článku "Nákupy". Neustále dokola kupuji tyto od Ebelinu z DMka - jsou příjemně jemné, ze 100% bavlny a hlavně je jich tam 140 ks a jsou opravdu levné.


Acnatac gel jsem měla předepsán na noc. Snášela jsem jej dobře, nějak výrazně mě nevysušoval a určitě té pleti také pomohl - měl by ji pěkně vyhladit, což se částečně povedlo. Jediné, co mi vadilo bylo, že byl po něm obličej takový lepivý. Ale teda cenově byl docela drahý, doplácela jsem 400Kč. Naštěstí mi na ty 4 měsíce tak tak vystačilo 1 balení, ale je fakt, že jsem jej nepoužívala úplně pravidelně, jelikož jsem testovala různé jiné věci a hlavně pokud si dávám masku, tak pak potřebuji pleť zhydratovat a ošetřit něčím přírodním.


Zbožňuji ji - její praktické použití i její účinek! Řeč je o pečující a čistící ranní 3minutové masce z Havlíkovy přírodní apotéky. Už mé druhé balení, začala jsem 30 ml a prostě pecka, možná se někdy dopracuji i k tomu největšímu 😍 Každopádně více se rozepisovat nebudu, protože samostatnou recenzi chystám v nejbližší době - ups, teď jsem to prozradila 😮



Je to sice dvojbalení, ale mě to napadlo vyfotit, až když jsem měla tu jednu část spotřebovanou 😁Je to tedy samohřejivá maska od Garnier z jejich tyrkysové řady Pure, která je určená na dvě použití - proti ucpaným pórům, lesku a nečistotám. Musím říct, že na rozdíl od ostatních produktů z této řady, které moc vysušovaly a pleť dráždily, tak tato maska byla opravdu příjemná. Při jemné masáži pleti začala příjemně hřát, hezky voněla a i když jsem ji na pleti nechala o něco déle než uvedené 3 minuty, tak pleť nevysušila a hezky ji vyčistila. Není to sice nějaký hit, ale za tu cenu na vyzkoušenou určitě fajn a účel splní. Navíc to byla snad první samohřejivá maska, co jsem takto doma měla a musím říct, že se mi to moc líbilo 😊


Tak a jsme na úplném konci (tady vidíte důkaz mé šetřivosti 😀). Beauty Balm 5-in-1 - BB krém od Astoru Skin Match Care s SPF 25. Musím říct, že byl opravdu super. Myslím, že byly na výběr 2 odstíny, já měla ten světlejší 100 ivory a přišel mi trochu tmavší, takže v zimě jsem jej nemohla používat, proto mi také vydržel tak dlouho. Ale v létě to byl můj favorit - s pleti nádherně splynul a na to, že to byl jen BB krém působil spíše jako make-up - jeho krytí bylo opravdu fajn, nevysušoval a navíc chránil i před sluníčkem, takže celkový efekt úžasnej. Dívala jsem se za kolik se prodává a zjistila jsem, že již na trhu není, což je určitě škoda. 

Také jsem si říkala, že bych sem mohla pro zpestření dát takovou mini recenzi salónů, které jsem za tyto dva měsíce v Praze navštívila.

Jedním byl Salon Perfect Visage na Pacovské 25, Praha - Krč, kde jsem byla na začátku dubna na "Péči o aknózní pleť vč. laserového ošetření", které trvalo 60 minut. Ještě musím uvést, že si veškeré kosmetiky kupuji přes slevomat, abych se vždy vešla tak do těch 500Kč. Toto ošetření mě tak přišlo na 459Kč (z původních 1035Kč), ale jelikož se na slevomatu sbírají bodíky, tak to bylo pravděpodobně o pár desítek korun méně. Ošetřovala mě starší příjemná paní, salón byl hned na metr Budějovická, takže lokace pro mě fajn. Musím říct, že mi paní udělala opravdu poctivou mikrodermabrazi a vyčistila mi tak perfektně čelo, kde jsem měla krupičku. No, a od té doby jsem na kosmetickém ošetření pleti nebyla - snažím si pleť poctivě 1-2x týdně (dle času, občas se moc nedaří) čistit doma, protože co si budeme povídat, ale leze to do peněz a ten výsledek za to občas moc nestojí. 

No, ale ještě úplně na konci května jsem byla na "Luxusní spa pedikůře" v Beuty&Care Janat na Plzeňské 990/35, Praha - Smíchov. Cenově to vyšlo na 299 Kč z původních 665Kč. Ošetření mělo trvat 70 min, ale se vším všudy to bylo asi 55 minut. Paní co mě ošetřovala byla příjemná, komunikativní a celkově bylo ošetření příjemné - přišlo mi poctivé, ale na voucheru byla napsána i minimasáž, ta se však nekonala. V ceně bylo i lakování gel lakem, kde jsem měla na výběr z několika barev, já jsem si vybrala takový tmavě zelený metalický, který vypadal na nohou moc pěkně, ale bohužel už po necelém týdnu se začal zlehka odírat, což bych čekala delší výdrž. Navíc jsem měla po pedikůře kolem palců jakoby odtrženou kůžičku, takže mé pocity jsou s odstupem času takové smíšené. 


Tak to je z článku spotřebováno vše, krásný zbytek neděle i následující týden 🌞

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš čas strávený komentováním tohoto článku :-)