sobota 30. června 2018

Červnové nákupy kosmetiky (Notino...)

Krásný sobotní večer 🌙,

červen utekl jako voda a zítra je tu už červenec! 😮 A já se tedy hlásím s klasickým článkem o mých nákupech za uplynulý měsíc. 


Po opravdu bohatých květnových nákupech jsem si řekla, že teď trochu uberu a budu se snažit kupovat opravdu jen to nejnutnější (stejnou věc bych si měla říct i s oblečením 😩). No, a jak to tak bývá - když si člověk řekne něco takového, tak vesmír mi seslal dary 🌌 Ne, opravdu nepřeháním! Myslím, že stačí, když povím, že všechno co vidíte na fotce výše mě přišlo na 119Kč 👀 A jak jsem to dokázala? Usmálo se na mě štěstí a já vyhrála poukázku na nákup v Notinu za 600Kč (konečně se má láska k Notinu zúročila) a dále jsem dostala i další dárky...

Notino

Tentokrát začnu s Notinem, protože další výčet bude opravdu krátký.


Tak já vyhraji poukaz, hodím do košíku (po opravdu dlouhém přemýšlení) 3 věci a k těm mi naskočí taková fůra dárečků? No, má se to někdo krásně na tom světě 😎 Některé věci jsem rovnou dala bokem, že je dám mamce, ať z toho taky něco má (stejně jako já si také potrpí na Notino), ale i tak mi zůstalo stále mnoho věcí.


Když jsem vyhrála poukázku, tak mi ihned začalo šrotovat v hlavě, jak ji využiji. Hned jsem si řekla, že si za ni pořídím věci, které bych si normálně nekoupila - což je v mém případě dekorativní kosmetika. Hrozně ráda se maluji a líbí se mi, jaký vzhled pomocí ní dokážu vytvořit, ale jednoduše na to nemám čas. Ale už nějakou dobu jsem si říkala, že by bylo super mít nějakou hezkou paletku, která bude přece jen kvalitnější a bude obsahovat i tvářenky (které ač mám aknózní pleť zbožňuji). A jak jsem tak pátrala a zvažovala, tak jsem si nakonec vybrala pro mě úplně neznámou Parisax Make-Up Palette - paleta dekorativní kosmetiky malá (upozorňuji, že na stránkách notina je přece jen trochu předražená).


Paletka byla v krásné krabičce a její vzhled i to jak je řešená se mi moc líbí a je dle mě prakticky řešený. Paletka je určena na cesty, protože je menší (ale přece jen je trochu těžší) a obsahuje vše potřebné - 29 očních stínů, 10 "rtěnek", 3 tvářenky, malinkou řasenku a aplikátory na výše uvedené a samozřejmě zrcátko. 


Líbí se mi, jak je vysunovací, přijde mi to jako super nápad. Moc jsem se těšila, až ji otestuji, a to se mi povedlo teď ve středu, když jsem se chystala na koncert B.R.M.C. do Roxy (no, barevně se na rockový koncert moc nehodí, ale co už). A také jsem natočila video, kde jsem s ní nalíčená (Mé ekoLOGICKÉ chování).


Detailnější fotku mě bohužel nenapadlo vyfotit, ale již po prvním vyzkoušení mohu alespoň něco málo zhodnotit. 


Z první - vrchní řady jsem otestovala tmavší stíny - jsou takové třpitivější, přijdou mi zapečené, takže vůbec nepráší, ale ta pigmentace je taková střední, musí se toho nanést více, ale odstíny jsou to opravdu hezké. A pak jsem vyzkoušela spodní hnědou a také zlehka tu prostřední tvářenku, která je taková přirozenější, lehce do oranžová a jejich pigmentace je opravdu pecka! I odstíny jsou úžasné. Ty teda již trošinku práší, ale fakt jen lehce. 


Z další řady, kde jsou takové nude a hnědé odstíny, tak jsem nezkoušela zatím žádný, ale z té další, kde jsou žluté-modré-zelené stíny, jsem zkoušela tmavě modrý (vpravo dole), který jsem si dala jako spodní linku. Je lehce prášivější, ale ta pigmentace je fakt pecka. Moc dobře se s ním pracovalo.


A nakonec jsem zkoušela dvě rtěnky. Jelikož jsem měla výrazné oči, tak jsem zkoušela již takové decentnější, a to ze spodní řady 2. a 3. zprava. Byly opravdu takové přirozené. Nikdy jsem tedy nepoužívala na rty "rtěnku" z paletky (netuším, jak to nazývat 😃), tak to byl takový nezvyk. No, a pak budu určitě zvědavá na tu řasenku, protože je fakt miniaturní. 

Tak to vypadá, že budu psát jen o paletce, ale já jsem z ní fakt nadšená 😋

Ale další věc, ze které jsem nadšená je pěnový make-up Rimmel Stay Matte 30 ml. Já jej mám ve světlejším odstínu 103 True Ivory, který kupodivu perfektně ladí s mým tónem pleti (většinou pokud jsou na výběr jen 2 odstíny, tak je na mě i ten světlejší moc tmavý). Make-upy moc nepoužívám, ale moc jsem tento chtěla zkusit a za 89Kč je to naprostá pecka! Zkoušela jsem ho spolu s paletkou, takže na fotce mám právě tento. Nemůžu mu zatím nic vytknout, vydržel krásně až do pozdní noci, i když jsem se potila a já nevím co 😊.


Ale jelikož používám spíše BB krémy a mám ráda i pokud mají SPFko, tak jsem si vzala na vyzkoušenou Delia Cosmetics White Fusion C+ rozjasňující BB krém proti pigmentovým skvrnám SPF 30. Je to tedy jen 15 ml balení, ale to mi myslím stačí a na cestování také super. Teď se dívám, že je již za 99Kč, já jej měla ještě o 20Kč levnější, řekla bych, že to byla novinka. Ten zatím nemám vyzkoušený, tak vůbec nevím, jaký bude.


No a k němu - tedy ke značce Delia Cosmetics jsem dostala spoustu dárečků. Jednak ze stejné řady rozjasňující denní krém. Ale dále pak mimo jiné (některé vzorečky putovaly mamce) i tři 15 ml vzorečky kondicionérů, a to z řady Cameleo proti krepatění, pro oživení barvy a pro suché a poškozené vlasy. Což určitě všechno využiji, protože je to na mě jak ušité a navíc začíná období dovolených.


A jako poslední věc, kterou využiji já, jsem dostala k nákupu vzoreček parfémované vody pro ženy Armani Acqua di Gioia. Vzorečky parfémů já miluji 💗


DM drogérie

Dále se přesunu k mému milovanému DMku, kde jsem tentokrát nakupovala spíše potraviny (doporučuji jejich agávový sirup - levný a chutný). No, a to co sem zařadím vlastně ani není kosmetický produkt jako takový, ale je to taštička na make-up, nebo možná spíše na kosmetické štětce, protože je z řady Girl Squad, což je řady se super štětečky - jeden mám a byl v minulých nákupech. Měli teď na tuto řadu slevu, tak jsem si tuto hezkou průhlednou válcovou taštičku za 50Kč koupila.


Vinted

Když jsem psala o té taštičce, co by se dala využít na kosmetické štětce, tak tento měsíc se mi povedlo uskutečnit výměnu, ve které jsem dostala několik štětečků, takže mě stály pouze poštovné. Už jsem je testovala a budu spokojená 😊


Pokud to vezmu zleva, tak mám krásnou cestovní sadu čtyř hnědých štětečků v pouzdru, která obsahuje velký štěteček na tvářenku/pudr, dva na oči/obočí a jeden zřejmě na rty. Růžová sada pěti štětečků je komplet na oči a tu jsem už vyzkoušela, jeden - ten nejužší štětec jsem využila na rty. Dále tu mám bílý vějířovitý štěteček, ten jsem už použila na rozjasňovač a bílý oboustranný na oči. Tak to abych se opravdu začala malovat 👄

Dárky/vzorečky

K objednávce na stránkách kalíšek.cz jsem dostala vzoreček šampónu Urtekram Nordic Berries. Ten se bude na cesty hodit.


No, a jako úplně poslední věc tu mám modrou objemovou řasenku, kterou jsem dostala od kolegyně. Je to Dermacol Colour mascara (je k dostání cca za 100Kč). Tak na tu se určitě těším. Řasenky od Dermacolu mám ráda a modrou barvu mám na očích také ráda, tak jsem zvědavá na tu kombinaci 😀 Barevnou řasenku jsem ještě totiž nezkoušela. 


Tak a to je z dnešního článku vše. Já vám všem přeji krásné léto, školákům krásné prázdniny a super strávené dovolené. Pokusím se ohlásit za měsíc, do té doby budu dovolenkovat nebo pracovat a toho času mimo to bude minimum. Tak krásné letní dny 🌞

2 komentáře:

  1. Jaký je ten BB krém od Delia Cosmetics?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, BB krem jsem bohuzel zatim nezvladla vyzkouset :-/ Ale se znackou Delia Cosmetics mam zatim opravdu dobrou zkusenost, tak verim, ze i tento produkt bude stat za to.

      Vymazat

Děkuji za Váš čas strávený komentováním tohoto článku :-)