pondělí 4. června 2018

Květnové nákupy kosmetiky (DM, Notino, dekorativka.cz...)

Ahoj,

přesně po měsíci se hlásím s novým článkem a budou to opět mé nákupy za uplynulý měsíc. Květen utekl jako voda a byl celkem náročný - hodně práce, nakonec i služebka do Warszawy a konec měsíce jsem strávila doma na Moravě, kde jsem slavila narozeniny - už 26. :-O. Neskutečné, jak ty roky letí! Tento měsíc plánuji zatím 3 články - tento, dále spotřebováno (snad se to vejde do jednoho článku :-D) a opět recenzi na jednu konkrétní značku péče o pleť. Tak snad se najde čas :-)


Když se dívám na tuto fotku, tak si říkám, že mám asi opravdu problém :-D A to upozorňuji, že tu není úplně vše! Něco, co jsem nakupovala s mamkou ve Vyškově, když jsem byla doma, tak jsem prostě neuvezla... 

Lékárny


Jelikož jsem dostala narozeninovou slevu 10% od lékárny.cz, tak jsem udělala malou objednávku - no, byla to spíš objednávka pro mamku, ale já si kromě Dologramu Jod gold koupila další koloidní stříbro od Pharma Activ. Toto tonikum mi opravdu neskutečně vyhovuje! Tentokrát jsem si koupila větší balení - 500 ml, ale s trochu menším obsahem Ag, tedy 25 ppm, tak snad bude účinné i tak. Každopádně mě vyšlo se slevou na 161Kč, což je super cena.


Na konci května jsem byla v Bohunicích u paní doc. Rulcové a byla z mé pleti opravdu nadšená :-) Opět mi změnila léčbu a tentokrát mám na pupínky ráno a večer Aknemycin - kožní roztok, který jsem už několikrát měla a obvečer na noc Differine gel. No a na záda, ramena, dekolt apod. mám podle potřeby salicylový líh 2%. Samozřejmě bych byla raději, kdybych se obešla už bez těchto "chemikálií", ale paní doc. mi v začátcích neskutečně pomohla, takže jejímu postupu důvěřuji.


GreenStore.cz

Začala jsem přemýšlet nad tím, kolik tak průměrně denně spotřebuji odličovacích tampónků a zjistila jsem, že to není úplně zanedbatelné množství a to se teď v podstatě ani nelíčím. Takže jsem si říkala, že by nebylo špatné vyzkoušet "pratelné" tampónky, tak jsem začala hledat a rozhodla jsem se, že vyzkouším tyto: odličovací tamponky z bambusu a biobavlny 5ks Tierra Organica. Navíc na stránkách GreenStore.cz mají spousty super ekologických věcí, tak jsme s mamkou opět udělaly objednávku.


Vzala jsem si rovnou 3 balení tampónků, takže mám celkem 15 ks, které mě vyšly asi na 200Kč. Ale nejsem si jistá, zda to byla dobrá investice. Tampónky jsou sice příjemné na dotek a nikde neškrábou, navíc se "nerozpadají" tak jako občas ty jednorázové a jsou prostě ekologické - dají se znovu a znovu prát, ale tím výčet pozitiv končí. Jednak opravdu nestíhám prát, takže už mi nějakou dobu leží v koši na prádlo, protože jsem prostě zatím neprala světlou várku a nechce se mi je přidávat k černé nebo barevné. No a hlavně hodně sají, takže dané vodičky apod. spotřebuji více než s jednorázovými tampónky. A také až si budu opět líčit oči, tak nevím, jestli je vhodné je používat, protože by se pak musely nejspíš čistit nějakým bělidlem nebo alespoň žlučovým mýdlem, aby to pustilo.

DM drogérie


Také jste tak šíleli kvůli novému programu active beuty? Já z toho byla teda úplně mimo - nepřijde mi to tak výhodné (nově DM boxy jen na e-shopu za 200Kč?) a navíc jsem to vůbec nechápala s těma kartičkama. A zjevně nejsem sama - jak jsem teď konečně po měsíci nakupovala v DMku s mou novou kartičkou, která naštěstí funguje, tak tam chodilo spousty nešťastných žen a ptaly se prodavaček na plno otázek ohledně konta a kartiček. Navíc každý říká něco jiného, tak to je pak těžké... 
Dostala jsem narozeninový kupón na 10% slevu na celý nákup, tak jsme s mamkou ve Vyškově něco málo nakoupily - ale jak jsem psala, ne všechno se mi povedlo dovést do Prahy.


Dontodent ústní vody a zubní pasty neustále střídám, protože jsou opravdu levné a zatím jsem s nimi spokojená.


Stejně tak šumivé tablety Das gesunde plus také neustále střídám - jsou levné a chutnají mi, ale samozřejmě vím, že těch vitamínů a minerálů je tam úplné minimum.


Dále jsem si koupila toto cestovní balení Chilly intim gelu - 50 ml. Na letní cestování se určitě hodí a cena 32Kč je super.


Tyto antiperspiranty Dove miluji. A hlavně ten s vůní okurky! Okurky prostě miluji. Navíc v tomto balení je zdarma s žiletkou - ty sice moc nepoužívám, ale jednou za čas se také hodí. A cena 55Kč je také super.


Už hodně dlouho přemýšlím, že vyzkouším Hennu na vlasy - tedy přírodní barvu. Dokonce jednu mám už několik měsíců doma, ale pořád jsem se neodhodlala. Teď jsem si přikoupila ke své bordó ještě tuto ořechově plavou - mám už delší a hustší vlasy, tak by mi jedna krabička zřejmě nestačila. Tak uvidím, kdy se k tomu odhodlám, nebo jestli ještě jednou půjdu na normální barvení a tyto barvy zkusím až někdy na podzim. A k barvě jsem si koupila i Henna šampón. Šampónů mám sice dost, ale říkala jsem si, že by to pak byla dobrá kombinace. Jinak barva stojí 90Kč a šampón 95Kč.


Začínám být maskový šílenec :D Objevila jsem Balea masku na nohy za 17Kč, tak jsem ji vzala, že ji zkusím. Byla jsem teď na pedikůře, tak se budu snažit přes léto i ty nožky trochu více pečovat. No, a našla jsem novinku - hřejivou pleťovou masku Balea na problematickou pleť na 2 použití za pouhých 13Kč, tak jsem zvědavá. Balea má ty masky celkem dobré, mnohdy srovnatelné s dražšími značkami. 


Dále jsem si koupila za 60Kč tuto "houbičku" na masáž a peeling obličeje od Ebelinu. Mám sice kartáček od Mary Kay na čištění pleti, ale už jej v podstatě nepoužívám, tak zkusím toto, navíc se to hodí i na cesty a za tu cenu proč to nezkusit.




Viděli jste někdy něco roztomilejšího? :-D Essence se vytasila s řadou těchto krásných štětečků. Tento by měl být na korektor, ale já si jej koupila především na tvářenku. Už jsem jej zkoušela, je sice trochu tužší, ale myslím, že je fajn a svůj účel rozhodně splní. Tento konkrétní byl za 95Kč, což je super cena.

Dekorativka.cz


Chtěla jsem vyzkoušet nějakou levnou, ale doporučovanou houbičku na make-up a tak jsem narazila na dekorativka.cz. Navíc měly na stránkách, že na Den matek bude Beaty day, kdy budou na prodejně různé akce, tak jsem si říkala, že místo objednávky v e-shopu vyrazím rovnou do obchodu, který nemám daleko. Prodejna je opravdu útulná, měli nachystáno občerstvení, nechala jsem si udělat parafínový zábal na ruce a nakoupila různé produkty v akci a dostala dárečky.


S 30% slevou jsem koupila od Dermacolu mýdlo na ruce Irish Coffee. Tuhle vůni miluji, už jsem měla párkrát sprcháč a varianta na ruce s pumpičkou se mi bude hodit. Navíc mě vyšlo jen na 41Kč.


Samozřejmě jsem si koupila i jejich houbičku na make-up, kvůli které jsem tam vlastně šla. Zatím jsem ji nevyzkoušela - nějak jsem ještě neměla odvahu :D Ale za 59Kč to za zkoušku snad bude stát.


Nakonec jsem si vzala i bílou slupovací pleťovou masku Pilaten. Ale to jen kvůli jejich 25% slevě, takže mě vyšla na 22Kč. Zkoušela jsem kdysi již černou a ta byla za mě propadák, ale říkala jsem si, že ještě této značce dám šanci.
No a dostala jsem k nákupu i tuto minerální čistící jílovou masku od Lirene na 2 použití, tak jsem zvědavá, s touto značkou jsem ještě tu čest neměla.


Dále jsem si vzala za 59Kč tento krém na ruce od Ryoru. Je to 100 ml balení, takže cena je opravdu super a opravdu příjemně voní. Čím více zkouším věci od Ryoru, tím raději tuto značku mám. Navíc jsem zdarma dostala menší krém "Mamince", který byl super jako dárek ke dni matek :-)


Dokonce jsem na prodejně objevila i tyto napařovací tabletky na pleť od Soaphoria HerbaTab - tenkrát je ve Folly neměli, tak jsem ráda, že jsem je objevila a budu moci vyzkoušet. Stály 59Kč a jako dáreček jsem dostala vzoreček tělového suflé Mléčné potěšení, které jsem taktéž dala mamce, která si právě produkty na tělo od této značky oblíbila.

Notino

No, a poslední obchod, ve kterém jsem nakupovala, ale rovnou 3x! bylo Notino. Nějak jsme s mamkou tomuto e-shopu propadly :-D Chtělo by to nějakou spolupráci :-D


Moc jsem si oblíbila parfémy Dolce&Gabbana. Používám The One, ale chtěla jsem zkusit vůni i dalších, tak jsem si objednala vzorečky - odstřiky po 1 ml čtyř dalších vůní. Cenově vycházejí asi kolem 30Kč, což není nejlevnější, ale jelikož jsem měla slevový kupón na 200Kč, tak se to dalo. Mám teda raději ty "stříkací", protože tyto nemůžu nikdy otevřít :-D 


A objednala jsem si tedy tyto vůně - jednu toaletní vodu - DaG for Women (1992) - ano, přesně proto, protože je to můj rok narození :-D A 3 parfémované vody - The One Desire, Pour Femme (2012) a Pour Femme Intense. Tak jsem si říkala, že je v srpnu snad s mamkou otestujeme, jestli nějaká nebude náš favorit :-)

No, a k nákupu jsem dostala vzoreček - 1,5 ml (šplíchací!) od Lancome La vie est belle i v krásném obalu. Což mě neskutečně potěšilo, protože o této vůni jsem dlouho přemýšlela, ale mamka mi ji rozmlouvala, tak teď ji budu mít aspoň možnost otestovat. 



Dále jsem si objednala od Bione Cosmetics krémovou masku na vlasy s keratinem a olejem z obilných klíčků. Bione má produkty na vlasy celkem vychytané, navíc jsou to produkty bez parabenů a silikonů a balení 260 ml za 69Kč je pecka!


A když už jsme u těch produktů na vlasy, tak jsem si teď v poslední objednávce objednala od Ryoru keratinový sprej na vlasy. Slyšela jsem na něj chválu, tak jsem si říkala, že jej také vyzkouším.


A u Ryoru ještě chvíli zůstanu :-) Dále jsem si totiž objednala z řady Intensive Care enzymatický peeling. No, a co vypadá opravdu dobře - teď nemyslím jen úžasné balení s pumpičkou, je z řady Marine Algae Care matující krém s pudrovým efektem. Měl tak super hodnocení, že jsem si říkala, že jej za těch 150Kč vyzkouším. Jak mi přišel, tak jsem si jím jen tak přetřela čelo a ono to fakt vykouzlilo pudrový efekt! Tak se těším až jej pořádně otestuji, což bude asi v nejbližší době - protože teď v tomto počasí to bude největší zátěžový test.


A když jsem u toho horkého letního počasí, tak jsem si koupila od Reginy z řady Sun pomádu na rty s SPF 30. V létě totiž rty dostávají zabrat a občas je po nějakých výletech mám, jak kdybych se vrátila ze Sahary. Zatím se zdá být super a opět cena 39Kč, je fakt pecka. Navíc nádherně voní a je na rtech opravdu příjemná. Ale dívala jsem se, že na Notinu je momentálně vyprodaná a ani se nedivím ;-)


Dále jsem se nechala zlákat mamkou a vzala si na vyzkoušenou 2 masky od L' bioticy. Jednu čistící pro pleť s nedokonalostmi a pak z řady Night Active - exfoliační masku pro obnovu povrchu pleti.


Hrozně moc jsem chtěla paletku na oči od Makeup Revolution - na Notinu ji měli zdarma k nákupu nad 449Kč, takže pecka, ale bohužel jsem ji o fous nestihla :-/ Tak jsem si aspoň koupila ve výprodeji dvě věci.


Vzala jsem si jejich tvářenku v odstínu Hot! Vypadá opravdu super a za 38Kč taky pecka! Mají stále 4 odstíny, tak můžete mrknout.



A pak jsem si vzala rtěnku Amazing v odstínu Bliss. Nejdřív se mi zdála moc oranžová, ale na rtech vypadala moc hezky. Poslední dobou rtěnky docela využiji, navíc když si teď nemůžu malovat oči, tak co jiného zvýraznit, že ano. A na stránkách je stále spousta odstínů, tak za 41Kč stojí určitě za vyzkoušení.


Dárečky :-)

Měla jsem narozeniny, takže jsem dostala i nějaké ty dárečky. 



Vidíte to nádherné balení! Jedná se o český přírodní deodorant od RaE s vůní grepu. Balení je ze dřeva s krásným vrchem. Navíc vnitřek se dá vyměňovat, takže až deodorant dopotřebujete, prostě si koupíte jen novou náplň, která už zase tak drahá není. Jsem na něj moc zvědavá, přírodní deodorant jsem ještě neměla, protože se více potím, takže uvidím, jak moc mě ochrání. 


Dále jsem dostala celý produktový časopis české přírodní kosmetiky Vivaco a k němu tento kozí krém od Vivapharm, takže určitě vyzkouším.

No a ještě jsem dostala od kamarádky menší balení s růžovou vodou, které bude ideální na cesty.


A abych nezapomněla, tak při návštěvě Havlíkovy přírodní apoteky, kde jsem pro mamku kupovala Královskou snídani pro pleť, tak mi moc milé prodavačky daly vzoreček krému Šťastný andílek, že je to prý zázrak na paty - natřít na noc, dát bavlněné ponožky a ráno jsou paty jako dětská prdýlka :D, tak to jsem zvědavá...

No, vidím, že jsem se opravdu rozepsala. Budu muset ty nákupy omezit :-D Ale třeba jsem vám dala aspoň nějaký tip :-) Do příštího článku se mějte moc hezky a užívejte krásného počasí 🌞


3 komentáře:

  1. Pekny nakup a super vecicky. Ja na notino nakupuju porad. Casto maji slevove kupony, tak se vyplati trochu hledat. Diky za clanek!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem si teď udělala radost a koupila si náramek na běhání. Už delší dobu jsem po něm pokukovala, ale teď jsem se odhodlala. Běhala bych sice i bez něj, ale přijde mi, že s ním to musí být větší sranda. :) Jen teda nevím, jestli si ho zvyknu nosit i jako klasické hodinky nebo s ním budu chodit jen běhat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já běhám s hodinkami Garmin a určitě je to s nimi větší zábava :-) Vidíš zlepšování, můžu si měřit trasu, analyzovat... Ještě donedávna jsem je nosila fakt jen na běh/sport, ale pak mi u normálních hodinek odešla baterka a zrovna byly hodinářství zavřená, tak jsem se je naučila nosit pořád :-)

      Vymazat

Děkuji za Váš čas strávený komentováním tohoto článku :-)