čtvrtek 14. června 2018

Havlíkova přírodní apotéka - krásná slečna, ranní maska a jiné

Ahoj,

už jste mohli na mém blogu číst recenze na kosmetiku Dr. Hauschky a Purity Vision a naposledy na Hristinu - sadu anti acne. Tentokrát jsem si vzala do parády Havlíkovu přírodní apotéku - především jejich řadu Krásná slečna, ale také 3minutovou ranní čistící masku, tak se jdeme na jednotlivé produkty podívat.

Havlíkovu apotéku snad nemusím blíže představovat - jedná se o české produkty, které jsou vyrobeny na základě přírodních receptur již z minulého století (r. 1928). Všechny produkty jsou "inspirovány přírodou" - plné přírodních výtažků z bylinek a hlavně nic není testováno na zvířatech. Kdo si chce přečíst o značce více, případně si prohlédnout i nabídku produktů či dokonce některé zakoupit na e-shopu, zde je odkaz na stránky: www.havlikovaapoteka.cz.


Můj ranní rituál spočíval ve vyčištění pleti 3minutovou ranní maskou (spotřebovala jsem již jedno 30 ml a jedno 50 ml balení) a následném aplikování krému Krásná slečna (dnes jsem dopotřebovala 50 ml balení a 30 ml balení mám už také více jak z poloviny vypotřebováno). Když mi došla ranní maska, tak jsem ráno místo ní používala čistící 1minutový elixír.
Večer jsem pleť podle potřeby odlíčila (pokud jsem měla výraznější make-up nebo namalované oči) a aplikovala čistící 1minutový elixír, po opláchnutí jsem pleť dočistila odličovací vodou nanesenou na tampónek a znovu pleť opláchla. Krém Krásná slečna jsem na noc nepoužívala.

Musím říct, že se mi způsob používání a jednotlivé produkty velmi zamlouvají - značka sama o sobě je mi velmi sympatická, je cenově dostupná a produkty mi přijdou opravdu super. Jak občas někteří do značky "šťourají", že není tak přírodní, jak je tvrzeno, tak musím nesouhlasit. Nejsem sice žádný chemik ani odborník na kosmetiku, ale nějaké povědomí mám a čtu i knihu, kde jsou popsány škodlivé přísady produktů. Každopádně vzala jsem si pod drobnohled složení 3minutové ranní masky a musím říct, že nic "nepřírodního" či dokonce škodlivého jsem nenašla! 

Pokud bych měla značku zhodnotit "vzhledově", tak se mi jednak líbí jejich stránky, které jsou vcelku přehledné, obchody jsou opravdu nádherné a roztomilé, personál bývá příjemný a ochotně poradí a dá různé vzorečky. Balení jsou opravdu hezká - jednoduchá a na první pohled "přírodní". V každé krabičce se schovává afirmační cedulka, která určitě vykouzlí úsměv na tváři.

Teď už nebudu dále otálet a rozebereme si jednotlivé produkty.

Pečující a čistící ranní maska (3 minutová) 


Maska slibuje hloubkovou očistu, hydrataci a výživu a nastartování pleti na celý den. Aplikuje se (jak napovídá název) ráno, ideálně hned po probuzení - kdy se nanese na pleť (suchou, dosud neočištěnou) a nechá 3 minuty působit -  během první minuty se pleť čistí, ve druhé vyživuje a hydratuje a v poslední minutě se uzavřou póry. Já ji vždy nanesla, mezitím si vyčistila zuby a pak obličej opláchla vlažnou vodou a na závěr trochu studenější. Tato aplikace se mi opravdu líbí - člověk nemá ráno moc čas a ani energii si nějak zdlouhavě pleť čistit a toto je opravdu snadné, praktické a rychlé. 



Maska obsahuje přírodní výtažky z rozmarýnového, levandulového, konopného a slunečnicového oleje.


Ale co je samozřejmě hlavní, je účinek masky, a ten mě nadchnul (proč bych jinak měla spotřebována již dvě balení 😁). Maska je opravdu super! A to úplně ve všem. Pleť je po použití opravdu očištěná, vyživená, vláčná a taková jakoby "šťavnatá". Navíc maska opravdu příjemně voní - samozřejmě po různých rostlinkách/bylinkách. Opravdu jsem si ji zamilovala a určitě koupím někdy zase znovu - už moc nečekám, že pro ranní čistící péči najdu něco lepšího.

Myslím, že se vyplatí i cenově a navíc máte výběr z více velikostí. Já začínala s Ranní maska - 30 ml, která stojí 189Kč. Je ideální pokud chcete masku vyzkoušet a nebo na cesty. Mě toto balení - při používání každé ráno, vystačila na přibližně 6 týdnů, což je dostatečná doba na to zjistit, zda vám vyhovuje či nikoliv. Další balení, které jsem spotřebovala, bylo Ranní maska - 50 ml (toto balení stojí 299Kč). Dále mají velikostně i trojnásobné balení, tedy Ranní maska - 150 ml za cenu 798Kč. A pokud jste se do masky opravdu zamilovaly, můžete si rovnou koupit balení Ranní maska - 300 ml, které je již v opravdu praktickém velkém balení s pumpičkou. To stojí již 1 201Kč, což je hodně, ale když si to tak rozpočítám, tak vás 30 ml vyjde na 120Kč, což je o 69Kč méně, než když si koupíte pouze 30 ml balení a mělo by vystačit na více jak rok a když to vezmete takto, tak 1 200Kč na ranní čištění na dobu delší jak rok je už dobrá cena.

Krásná slečna s klinickou studií Cytobiol ™ Iris A2


Krásná slečna je biokrém určený na denní i noční použití speciální pro problematickou pleť s rozšířenými póry. Je určená pro pleť "mladých slečen", což si teda už úplně nejsem jistá, zda jsem (nikde jsem nenalezla nějaké věkové určení), ale zatím mi tato celá sada vyhovovala (s vráskami na tom zatím tak špatně nejsem).


Já používala krém v podstatě pouze jako denní péči. Hodí se i jako podklad pod make-up. Krém má super konzistenci, na pleti je opravdu příjemný, nikde neštípe, pleť je po něm hydratovaná, vyživená, ale není "přemaštěná" a neucpává póry. Stačí použít opravdu malé množství. A navíc krém opravdu krásně voní.


Hlavní účinnou látkou v krému jsou výtažky z kosatce florentského, ale obsahuje mimo jiné i olej z hroznových jadérek, lopuch, rakytník, propolis či vitamín E.


U krému je na výběr ze dvou velikostí. Já opět začínala s Krásná slečna - denní/noční krém - 30 ml, který jsem si kupovala v listopadu společně se stejně velkou ranní maskou. Toto balení vás vyjde na 254Kč a vydrží celkem dlouho, takže za mě se to určitě vyplatí. Pokud zjistíte, že vám krém vyhovuje (tak jako mě), tak je k dostání i Krásná slečna - denní/noční krém - 50 ml, který je již za 373Kč. No, a pokud budete mít štěstí jako já, tak na prodejně můžete narazit na balení, které bude za pár měsíců "expirovat" a bude tak s 30% slevou. Ale tak jako téměř vše - krém se dá používat i několik měsíců po expiraci aniž by nějak přišel o své původní vlastnosti.


Mimo uvedené je na stránkách i krém, který je vyloženě určen na noční použití. Ten jsem zatím však nezkoušela, takže nemůžu říct v čem tkví rozdíl.

Krásná slečna - Čistící 1minutový elixír 


Když jsem zjistila, že mi vyhovuje jak ranní 3minutová maska, tak i krém krásná slečna, tak jsem si v lednu přikoupila větší balení dvou zmíněných produktů, ale také další produkty z řady Krásná slečna. Čistící 1minutový elixír mi přišel jako super kombinace k ranní masce a používala jsem jej tedy večer. Ale poté, co mi došla ranní maska, jsem jej zařadila i ráno, takže je super jak pro noční, tak i pro denní použití - což je uvedeno i na obalu.


Tak jako krém i čistící elixír je určen na pórovitou a aknózní pokožku. Krouživými pohyby se nanese na obličej a nechá chvíli (1 minutu) působit. Sem tam může na některých (vysušených) místech štípnout, ale jinak je na pleti opravdu příjemný - díky černému bambusu je lehce zabarven do černa a velmi zvláštně ale příjemně voní. Je trošku hustší, takže se na pleť dobře aplikuje. Pleť vyčistí dle mě opravdu dobře a to bez vysušení nebo podráždění. Mívám často problémy, že čistící krémy/gely určené pro problematickou pleť mě již i při prvním použití vysuší a podráždí, to tento elixír ani po dlouhodobém používání ráno i večer neudělá. Pleť ho snáší opravdu velmi dobře! 


Kromě zmíněného černého bambusu obsahuje stejně jako krém výtažky z kosatce florentského a další extrakty z různých rostlinek a olejů.


Balení je minimalistické, ale mě se moc líbí. Aplikátor je pouze na jednoduchý uzávěr. Možná by byla lepší a praktičtější pumpička, ale nijak zvlášť mi to nečinilo problémy.


A co se týče velikosti, tak k dostání je pouze v balení Čistící 1minutový elixír - 200 ml. Balení mi přijde úplně akorát - na domácí použití i cestování - není nijak přehnaně velké, ale zároveň je dostatečně velké, aby vám vydrželo několik měsíců. I cena 329 Kč mi přijde dobrá.

Pramen krásy


Perfektní doplněk k večernímu čištění pleti k čistícímu 1minutovému elixíru je Pramen krásy, tedy odličovací voda šetrná k pleti. Je opět určená pro problematickou pleť a složením se opravdu perfektně doplňuje ke dvěma výše zmíněným produktům. Balením v této velikosti odpovídá elixíru. Zde mi přijde aplikátor opravdu praktický, protože je to vodička, která se nanáší na pleť pomocí odličovacího tampónku.


Používá se po očištění pleti čistícím elixírem a jejím opláchnutí. Na odličovací tampónek stačí nanést malé množství vodičky a krouživými pohyby celou pleť dočistit. Jakoby lehounce pění, takže opravdu pleť super dočistí, ale opět - aniž by ji podráždil či vysušil. Následně se pleť ještě opláchne - já ji oplachovala chladnější vodou (aby se stáhly póry a navíc mám pak pocit opravdu svěží pleti), aby se zbavila i těch nejdrobnějších nečistot. Já ji používala pouze večer, kdy je opravdu super na perfektní dočistění a pocit opravdu čisté pleti. Ráno mi přišla aplikace už zbytečná.



U Pramenu krásy máte na výběr ze dvou velikostí. Já si koupila balení odpovídající čistícímu elixíru Pramen krásy - 200 ml, které stojí 249Kč. Ale jelikož stačí použít opravdu malé množství a na použití podle mě stačí jen na noc, tak si určitě vystačíte i s balením polovičním Pramen krásy - 100 ml, které vás přijde na 172Kč.

Vzorečky 


Pokud se zastavíte v některé z prodejen Havlíkovy přírodní apotéky, tak vždy k nákupu dostanete nějaký vzoreček. Popřípadě si rovnou můžete o nějaký říct, a to i bez toho, aniž byste něco koupili. Pokud nemají vzoreček v jejich "vzorečkovém" balení, tak vám produkt dají do malinké plastové nádobky (za kterou zaplatíte 5Kč), takže můžete doma vyzkoušet před nákupem v podstatě cokoliv.

Já takto zatím vyzkoušela Královská snídaně pro pleť - 3minutová ranní maska, kterou teda používá mamka, která potřebuje hodně hydratovat a je s ní moc spokojená (už má také 2. balení). Maska je určitě super - na obličeji jemně pálí, což je způsobeno vysokým účinkem spousty aktivních látek v masce obsažených. Za mě opravdu hydratuje a pleť vyživí. Já však potřebuji spíše řádné vyčištění, ale říkala jsem si, že na zimu, kdy je pleť sušší a mrazy ji dávají zabrat, by nebyla špatná.

Další věc, kterou jsem vyzkoušela byl vzoreček Sněhová vločka - pleťový krém. Zkoušela jsem jej na konci zimy, kdy přišly ještě mrazy a moje pleť dostávala opravdu zabrat. Krém mi však přišel příliš hutný a tedy těžko roztíratelný a neměla jsem pocit, že by pleť nějak zvlášť chránil před mrazem a pleť byla suchá i nadále. 

A posledním vzorečkem, který jsem vyzkoušela nedávno byla Krásná slečna - maska pařba. Zkoušela jsem ji po opravdu náročné noční službě (to jsou mé nejčastější noční "pařby"), když jsem přišla ráno. Maska má zvláštní vůni, dobrou konzistenci, je na pleti příjemná a i po ní je pleť hezká. Ale já bych tuto masku asi nevyužila a nepřišla mi nijak extra - ranní 3minutová maska je určitě mnohem lepší a i cenově se více vyplatí.

Další vzorečky, které mám jsou Havlíkův přírodní zázrak, což je snad neopěvovanější produkt, takže jsem si aspoň vzoreček musela vzít. Krásná paní s klinickou studií ELIX-IR ™ denní/noční krém - už bude pro něco starší pleť (aspoň si to myslím) - opět jej má mamka a prý je opravdu dobrý. Co už tak prý dobré není je Krásná kurtizána denní/noční krém. Co bych opravdu chtěla vyzkoušet, protože jsem slyšela taktéž samou chválu je Mycí elixír na intimní partie - prý je super nejen na mytí intimních partií, ale i na čištění pleti! No, a co jsem dostala teď naposledy, byl vzoreček Šťastný andílek, který je prý super na paty - před spaním jím natřít paty, dát bavlněné ponožky a ráno budete mít paty jako dětskou prdýlku! Tak to jsem opravdu zvědavá 😀 Až něco vyzkouším, tak určitě dám do spotřebováno s mým názorem 😉


Takže to by bylo z dnešní recenze vše. Jen takové závěrečné zhodnocení stavu pleti po delším používání uvedených produktů. Pleť není suchá ani nějak výrazně mastnější, nikde není podrážděná. Akné se tvoří opravdu minimálně, rozhodně se mi už netvoří žádné podkožní boláky. Bohužel stále trpím na drobnější krupičky na čele, zejména v horní polovině a sem tam něco na hraně tváře. Ale v podstatě je pleť, co se týče akné ve stejném stavu jako po používání Hristiny, ale řekla bych, že je více vyživená a mám s těmito produkty lepší pocit vyčištěnosti pleti. 

Jo, a také občas čtu, že slečny spotřebují své první balení nějakého produktu a jsou nadšené, tak si koupí druhé balení stejného produktu, který však již tak účinný není, nebo dokonce jejich pleti ublíží a občas se jim zdá, že má i jinou vůni či konzistenci. Tak já nic takového tedy nezpozorovala. Ale může se stát, že kvalita bylinek se rok od roku mění.

A jakou máte zkušenost z Havlíkem vy? Jaké produkty byste doporučili? Budu ráda za každé postřehy a komentáře. Krásný zbytek dne 🌞

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš čas strávený komentováním tohoto článku :-)