sobota 28. dubna 2018

Hristina - sada anti acne

Dnešní článek bude pojednávat o sedmi výrobcích přírodní bulharské kosmetiky Hristina, s kterou jsem se měla tu čest seznámit již na podzim, a protože mě docela nadchla, tak jsem si postupně pořídila téměř celou řadu z jejich sady anti acne - tedy přírodní kosmetiky na akné.


Jak už jsem uvedla, Hristina je 100% přírodní bulharská kosmetika. Jedná se o menší rodinnou firmu, kde jsou recepty na kosmetiku předávány z generace na generaci. Značka nemá žádné certifikáty a to z toho důvodu, aby byly produkty dostupné všem. Což mohu potvrdit, ceny výrobků jsou více než přátelské 😊

První čtyři výrobky jsem si pořídila už v listopadu a začala je testovat a společně s vnitřní očistou (Očistou těla za krásnější pleť bez akné) a používáním 1x týdně napařovací lázně a masky od Dr. Hauschky (Dr. Hauschka - napařovací lázeň + maska, Purity Vision) se mi pleť neuvěřitelně zlepšila! Mám udělané fotky těsně před začátkem zkoušení Hristiny a na pleti jsem měla v okolí brady a přechodu ke krku opravdu boláky, sem tam i na tvářích a v podstatě během 1-2 měsíců nastalo neuvěřitelné zlepšení. Proto jsem si v lednu koupila další tři výrobky, takže vlastně kromě jednoho mám z jejich řady na akné vše. Poslední měsíc jsem výhradně používala tuto značku, abych tak mohla produkty ještě řádně otestovat a vám napsat plnohodnotnou recenzi 😉

Nejdříve bych zhodnotila výrobky celkově jako sadu a pak bych je rozebrala jeden po druhém.
Takže prvním plusem je určitě cena (jednotlivé ceny vám pak uvedu) - všech těchto sedm výrobků mě totiž přišlo na celkových 1002 Kč přesně. Což kolikrát dá člověk pouze za jeden produkt, že ano. Jejich obaly jsou jednoduché (někdo možná nebude nadšen z toho, že je vše v plastu). Co ale na první pohled zaujme je nádherná vůně všech výrobků (takže spíše na první přičichnutí). No, a co je hlavní - výrobky opravdu pomáhají - žádné velké boláky/pupínky se při používání nedělají a ty které byly (nebo pokud si "rozhnípete" nějaký menší) rychle mizí.
Abych jen nevychvalovala, tak u některých výrobků jsem si nebyla úplně jistá používáním. Většina je v podstatě na čištění a nic (teda kromě masky a peelingu) se nemá oplachovat, k čemuž nejsem úplně důvěřivá. Navíc nemají žádný krém na denní péči, takže sada sama o sobě nestačí a musíte mít v záloze i jiný denní krém.
Celkově vzato - tak jak mě neuvěřitelně nadchly první čtyři výrobky, které jsem si zakoupila (nebojte, uvedu které to byly), tak zbývající tři mě zas až tolik neuchvátily. 

Než se pustím do jednotlivých výrobků (seřadím je podle mé oblíbenosti 😊), tak vám uvedu odkaz na oficiální stránky, kde se můžete dočíst více o této značce a kde je i e-shop, kde můžete výrobky - nejen na pleť, zakoupit: Hristina, odkaz přímo na výrobky pro péči o aknózní pleť: Hristina - přírodní kosmetika na akné. Jinak, já veškerou kosmetiku nakupovala na stránkách https://www.lekarna.cz/pletova-kosmetika/hristina, kde kromě jednoho, který také tedy nemám, mají vše a ceny jsou o něco nižší než na oficiálních stránkách.

Přírodní antibakteriální čistící gel-tonik anti akné 125 ml





Čistící gel-tonik jsem si opravdu oblíbila a byl to první produkt, který jsem začala používat. Jednak má jednoduché použití - praktickou pumpičkou se nanese trocha na tampónek a pleť se očistí, a to hlavně bez vysušení či jakéhokoliv podráždění. Neoplachuje se, což u něj beru, jelikož působí i jako tonikum. Navíc balení je super i pro braní na cesty. A hlavně mi na ten podzim opravdu pomohl s těmi většími pupínky, takže za mě i funguje! Tento poslední měsíc jsem jej používala hlavně ráno.

Přírodní lékařský krém na akné 30 ml






Malé balení krásně voňavého krému, který je na noc neuvěřitelný. Stačí opravdu trocha (takže vydrží dlouho), protože je mastnější. Pleť přes noc krásně zregeneruje - nikdy se mi s ním nevytvořil nový větší pupínek a ty stávající se jakoby lehce vysušily, stáhly a zesvětlily. Občas pokud jsem na noc použila jiný produkt jsem ještě na závěr tímto krémem namázla pupínky nebo flíčky. Zároveň vyrovnává mastnotu pleti - sušší místa lehce hydratuje a mastnější reguluje. Jediné, co může někomu vadit je, že díky obsahu zinku a kaolinu zanechává na pleti bílý film, takže je opravdu použitelný jen na noc, popřípadě na den, pokud se nikam nechystáte. Společně s gel-tonikem mi na podzim zachránil kůži, doslova!

Přírodní obličejová maska na akné 200 ml

(na stránkách lekarna.cz je momentálně vyprodaná; Maska; 125Kč)





Ta maska tak krásně voní! A jednou je také fajn mít masku, kterou rovnou naplácáte na pleť a nemusíte si ji chystat. Navíc balení je velké, takže vydrží delší dobu. Na pleti jakoby mírně chladí a cítíte jak voní. Ale co se mi líbí je, že na rozdíl od většiny masek, co se nechávají zaschnout, tato ten obličej nestahuje ani nevysušuje, takže ji klidně nechávám déle než uvedených 15 minut. A těch pozitivních účinků na pleť! 

Přírodní obličejový peeling proti akné 200 ml






Rozhodně doporučuji pořídit si masku společně s tímto peelingem, protože dohromady dělají téměř až zázraky. Peeling se aplikuje po masce klasickým způsobem a už když jej smývám, tak cítím, jak je ta pleť neuvěřitelně hlaďoučká. Nevysušuje a hlavně mi pomáhá spolu s maskou a následnou aplikací přírodního lékařského krému na akné zbavit se (alespoň na nějaký čas) olupující se kůže. Což je můj věčný problém i ve chvílích, kdy pleť nemám ničím vysušenou, prostě na některých místech mám k tomu sklony. 
Takže tyto čtyři výše uvedené produkty byly první, které jsem si pořídila a také zůstaly mými čtyřmi nejoblíbenějšími. 

Přírodní noční anti akné pleťové mléko 150 ml







První věc, kterou jsem si u tohoto produktu pomyslela byla, že bude určitě hodně vysušovat. Na první pohled se zdá spíše něco jako čistící voda a má v sobě i alkohol, tak jsem si říkala, že bude vyloženě na mastnou pleť. Trochu jsem se nejdříve zdráhala s otestováním a říkala jsem si, že bude možná tak na velmi příležitostné použití, aby mě opravdu nevysušil. To jsem se pak divila, když jsem jej začala používat, že nevysušuje ani pleť nedráždí 😁 Před použitím se musí řádně protřepat, protože všechny ty super věci leží u dna a po otevření ta vůně, no to je něco, voní mi snad nejvíce ze všeho! Nanáším jej na pleť pomocí vatového tampónku, sem tam také trochu zanechává bílý, lehce nažloutlý film. Řekla bych, že účinkem je hodně podobný tomu lékařskému krému. Sem tam, pokud máte někde pupínek nebo nějaké poškození pleti, tak trochu zaštípe. Na rozdíl ale od výše uvedeného krému bych jej přece jen nepoužívala na suchou pleť (i když sám o sobě nevysušuje), ale řekla bych, že má více "bělící" účinek než onen krém. A teď poslední týden se mi osvědčilo, že po aplikaci tohoto mléka jsem na pupínky ještě namázla krém. Pupínky i flíčky se tak rychleji ztrácí. Popřípadě můžete krém namáznout i na sušší místa - já jej třeba dávám do okolí nosu.  

Přírodní antibakteriální pleťové mléko 150 ml






Nevím proč, ale na začátku jsem si myslela, že je to něco jako protějšek k předchozímu nočnímu pleťovému mléku, a tak jsem jej zkoušela používat na den, až pak jsem si přečetla na internetu "Čistí ji s respektem." - takže aha, něco co je čistící voda jsem používala jako denní krém 😀 Ale ono to fakt nijak nevysušovalo. Čekala jsem takové to lesknoucí čelo, kdy se pokožka brání tomu, že je přesušená tím, že se vlastně začne víc mastit (což bych se ji v tomto případě nedivila, když jsem chudince nedopřála žádný hydratační krém), ale ono se tak nedělo. Takže po tomto omylu jsem toto ČISTÍCÍ pleťové mléko (no, je to spíše vodička) začala používat na noc. Opět se před použitím protřepe a nanese tampónkem na pleť a klidně i záda, dekolt - všude, kam je potřeba a neoplachuje se. Poté se nanese některý z přípravků na noc - krém či noční pleťové mléko, popřípadě i kombinace obojího. Toto mléko má v sobě taktéž alkohol, takže na podrážděné pleti či pupíncích štipká. Mohu potvrdit, že opravdu stahuje póry a lehký bělící účinek je také znát. 

Přírodní toaletní mléko anti akné 150 ml






Poslední produkt, který mě nadchl asi nejméně, ale i tak má své uplatnění. Dle mě je ideální na odlíčení - může se používat i na oči, protože je mléko opravdu šetrné. Také pokud je pleť podrážděná či přesušená, tak je právě toto mléko vhodné použít. 


Tak to by bylo vše z mých zkušeností s touto přírodní bulharskou kosmetikou na akné. Snad jsem těm z vás, které jste přemýšlely, zda něco vyzkoušet, poradila. Celkově musím říct, že mě tato kosmetika mile překvapila a především k prvním dvěma (no, možná i čtyřem) produktům se budu ráda vracet. Mně opravdu pomohly. Neříkám, že je to nějaký zázrak, co vám doslova vyzmizíkuje pleť, ale rozhodně pomůže, aspoň s těmi většími pupínky, které se alespoň mě přestaly téměř úplně tvořit. Pokud nějaký je, tak jej velmi rychle zlikvidují a celkově i flíčky pomáhají alespoň trochu zesvětlit. Třeba kosmetika nebude vyhovovat všem, ale myslím si, že už i kvůli těm nízkým cenám stojí za povšimnutí. A je super, že i když se používá celá sada, tak pleť vůbec nevysušuje, což jsem měla s některými jinými sadami na problematickou pleť hodně problémy, že jsem musela postupně většinu nebo i úplně všechny produkty dát pryč.

A můj stav pleti po měsíci používání výhradně kosmetiky Hristiny? Žádné větší pupínky nemám. Pouze mě stále trápí hrana obličeje, kde mám sem tam takovou drobnou krupičku, to stejné i místy v horní části čela, ale toho teď ubylo. Jinak v podstatě pupínky nemám (vlastně ani toto nejsou pupínky). Jen tedy někdy si to sama zhorším, když se toho snažím zbavit a ne všechno jde hladce.

Teď začnu testovat další značku přírodní kosmetiky, kterou jsem sice už nějakou dobu používala a u něčeho mám už i další balení, ale říkala jsem si, že tomu dám ještě měsíc testování, kdy budu používat opravdu jen tuto značku a pak zase napíši recenzi. Takže přibližně za měsíc tu bude další článek o testování konkrétní značky, zatím ahoj 😉

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš čas strávený komentováním tohoto článku :-)