pátek 6. dubna 2018

Dr. Hauschka - napařovací lázeň + maska, Purity Vision

Dnešní článek bude zaměřený již na péči o pleť zvnějšku. Objevila jsem totiž několik super výrobků, které bych vám ráda představila.


Znáte Dr. Hauschku? Jedná se o vysoce kvalitní biokosmetiku z Německa, která je mi opravdu velmi sympatická (i když má bohužel přece jen vyšší ceny). A navíc kromě pečující kosmetiky má i tu dekorativní a v Praze na Revoluční 10, kde je přímo obchod Dr. Hauschky nabízí i kosmetické ošetření. Tuto kosmetiku je možné koupit i v některých vybraných lékárnách a jejich kosmetičky po nich jezdí a pokud se přihlásíte, tak nabízí zdarma možnost vyzkoušení kosmetiky, což je určitě super. Mimo to mají samozřejmě i oficiální e-shop, ale jejich produkty naleznete i na různých jiných stránkách a popřípadě kromě lékáren je možné kosmetiku koupit i v síti prodejen Countrylife. To tak na úvod a teď ke konkrétním produktům.

V listopadu jsem si koupila 2 produkty, které jsem začala ihned testovat a hned po prvním použití jsem byla nadšená - jedná se o napařovací lázeň a čistící a vyjasňující pleťovou masku z jílu.


Pokud se podíváte na odkazy níže - přímo na e-shop Dr. Hauschky, tak tam naleznete přesné složení a postup používání. Ale uvedu vám, jak přípravky používám já. 

Dr. Hauschka Facial Care - napařovací lázeň na obličej pro hluboké čištění 100ml

Napařovací lázeň i s maskou se snažím používat 1x týdně. Očistím si pleť, ve varné konvici ohřeji 1 litr vody, naliji jej do větší misky a přidám 1 polévkovou lžíci napařovací lázně. Dám hlavu nad misku, přikryji ji ručníkem a 10 minut takto obličej napařuji. Musím říct, že lázeň krásně voní po bylinkách (je tam i mnou známá lichořeřišnice větší, o které jsem již psala) a hlavně proces hloubkového čištění probíhá již při tomto napařování. Po 10 minutách jsou póry hezky otevřené, pleť změkčená a připravena na hloubkové čištění.

Já ještě bezprostředně po napaření čistím nos pomocí odstraňovače černých teček z DMka (Ebelin odstraňovač černých pupínku 119Kč). Musím říct, že to jde rychle, snadno a bezbolestně. Ale člověk musí být i tak opatrný, aby zbytečně pleť nepodráždil.


Dr. Hauschka Facial Care - čistící a rozjasňující pleťová maska z jílu 90g

Poté si připravím masku - masku si mícháte sami. Já k tomu používám vodu z napařovací lázně, stačí opravdu troška smíchaná v mističce s práškem (i maska krásně voní). Nanesu na celý obličej (vyjma oblasti očí a rtů) a na horní část krku a nechám 10 minut působit. Maska začne zasychat. Po 10 minutách masku smyji pomocí houbiček na obličej s celulózou a lněnými vlákny (Calypso houbička na odličování 2ks, 30Kč). A pleť je krásně hloubkově vyčištěná 😊

Líbí se mi krásná bylinková vůně výrobků, ale samozřejmě hlavně účinek. Maska na to, že je mj. s jílem tolik nevysušuji, avšak pupínky ty vysuší a krásně pleť vyhladí a celkově jakoby sjednotí, červené flíčky pak nejsou tolik patrné.

Dr. Hauschka testovací a cestovní sada "Péče o problematickou pleť"

Od Dr. Hauschky mám ještě testovací a cestovní sadu na problematickou pleť, která obsahuje miniatury 7 výrobků, a to čistící krém 10 ml, pleťové tonikum "Special" 10 ml, meduňkový krém 5 ml, regulační pleťový olej 5 ml, napařovací lázeň 10 ml, čistící masku 10 g (ta na obr. chybí) a revital masku 5 ml.


Sadu jsem používala o Vánocích, když jsem byla doma na svátky, tak jelikož jsem je nepoužívala delší dobu vkuse, tak nemůžu příliš hodnotit. Čistící krém však používám před použitím napařovací lázně a není špatný, ale je potřeba používat jej až na odlíčenou pleť, protože nepění a tak by pleť asi dokonale nevyčistil. No, a ten meduňkový krém neuvěřitelně krásně voní! Ale celkově, když jsem produkty o Vánocích používala, tak jsem měla moc pěknou pleť, přišla mi hezky vyživená 😊

Já se u té sady docela nechala napálit - koupila jsem ji totiž za 494Kč na stránkách Notino, když byla právě na těchto oficiálních stránkách vyprodaná a já si tak cenu nemohla porovnat. Ale když se podíváte, kolik jednotlivé miniatury stojí, tak to zase nadsazené nebylo. Ale třeba masku měli zrovna ve výprodeji za 493Kč, tak aspoň něco se vyplatilo. Napařovací lázeň jsem koupila přímo v prodejně na Revoluční, když měli na začátku listopadu 20% slevu (stačí sledovat zde https://www.facebook.com/KosmetikaDrHauschka/ případné akce).

Purity Vision - BIO - růžová a levandulová voda, bambucké máslo

A mimo Dr. Hauschky bych chtěla krátce napsat o třech produktech přírodní značky Purity Vision. Tyto produkty si myslím bude většina z vás znát, protože jsou k zakoupení i v prodejnách DM.


Píši o nich v tomto článku, protože je právě často používám po aplikaci masky - růžovou či levandulovou vodu jako tonikum a bambucké máslo na noc jako výživu pro pleť.

Růžová voda je opravdu zázrak! Nejen že opravdu nádherně voní, ale má všestranné využití. Já ji používám místo tonika (jen nastříkám na pleť a případně rozetřu), nebo jen tak během dne na osvěžení pleti, ale i jako fixátor make-upu. Make-up pak déle vydrží, ale vypadá i přirozeněji. Je opravdu úžasná. V DMku ji teď trochu podražili (Purity Vision Bio růžová voda 209Kč/100 ml), já ji jednou koupila na stránkách lekarna.cz za 154Kč. Nakupuji tam nejrůznější věci, takže občas nějaký větší nákup s poštovným zdarma se vyplatí 😉

Levandulová voda sice už tolik nevoní - což pro mě jako milovnici levandule bylo dost zklamání, ale i tak je dobrá. Také jako tonikum pro zklidnění pleti, já s ní míchám některé masky a používala jsem ji i do kořínků vlasů po umytí, kdy jsem ji vmasírovala a opravdu se mi zdálo, že podporovala růst nových vlasů. Znovu bych si ji však kvůli té "vůni" asi už nekoupila. K zakoupení v DM (Purity Vision Bio levandulová voda 199Kč/100 ml).

No a jako třetí výrobek tu mám 100% přírodní super výživné Bio prémiové bambucké máslo. Má opět všestranné využití, já jej používám když mám pleť podrážděnou či vysušenou, protože krásně pleť vyživuje, voní (evokuje mi to vůni čokolády, která se z něj i vyrábí) a zároveň se pleť neleskne, takže je možné aplikovat klidně i na den. Toto naopak teď v DM zlevnili (Purity Vision Bio bambucké máslo 149Kč/100 ml).

Budu ráda, když mi do komentářů napíšete, jestli některé výše uvedené produkty používáte a jak jste spokojeni. Především by mě zajímaly další produkty od Dr. Hauschky. Já zatím nic dalšího nezkoušela, tak se ráda dočtu vaše názory 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš čas strávený komentováním tohoto článku :-)