středa 3. března 2021

Trenýrkárna.cz - spodní prádlo i pro ženy

Když jsem našla email od zastoupení českého eshopu Trenýrkárna.cz, že se jim líbí moje tvorba a zda bych nechtěla jednorázovou spolupráci, tak jsem byla doslova nadšená. Vždy mě potěší, když dostanu nějakou nabídku, ale řekla bych, že nabídka na oblečení potěší dvojnásob a navíc Trenýrkárnu přece snad všichni znají! Já osobně tam nikdy nenakupovala – možná z představy, že tam budou mít spíše trenýrky pro pány 😊 Tak to nejspíš i začalo a co se týče pánského spodního prádla, tak jsou jedničkou na českém trhu, ale nenechte se mýlit, toho dámského nabízí také dostatečně a jejich značky jsou lákavé. Takže jsme se samozřejmě hned dohodli a já dostala poukaz na 1000Kč na nákup.

Výběr to nebyl úplně lehký, jelikož toho mají opravdu dost a některé luxusnější značky mě sváděly k tomu, abych si koupila něco dražšího, a tedy v podstatě tak max dva produkty. Ale jelikož jsem si už na začátku roku říkala, že budu s jarem potřebovat nějaké kotníčkové nebo prostě nižší ponožky, tak jsem se rozhodla můj nákup založit na tomto. No, a co si dále objednat v obchodě „Trenýrkárna“? No přece trenýrky! Nákup jsem pak už jen doplnila dvěma kalhotkami, které byly zrovna i v akci a kalhotek není přece nikdy dost. Ale kromě již zmíněných ponožek a všelijak střižených kalhotek, tang apod., nabízejí i podprsenky – spíše sportovnějšího ražení, již zmíněné trenky, které se hodí na spaní, ale i na domácí nošení během dne, pak tedy i pyžama, tílka, plavky, ale i nějaké obyčejnější kousky z běžného oblečení – jako jsou trika či legíny.

Teď už se ale vrhnu na jednotlivé kousky, které jsem si vybrala a zhodnotím jak vypadají, jak sedí velikost a co mě zrovna napadne ☺


Začneme tedy ponožkami, které byly hlavním aktérem mého nákupu. Vybrala jsem si rovnou dva 3PACKy, jelikož mají ponožky opravdu krásné a také, jak jsem už psala, jsem na tom s ponožkami docela bídně – tak snad budu moci trošku obnovit můj šuplík 😁

Když jsem tedy najela na oddělení s ponožkami, tak mi bylo jasné, že si vezmu nějaké od Pumy. Co tak přemýšlím, tak od této značky snad ani nic nemám, ale líbily se mi jejich barevné kombinace. Nakonec jsem nezvolila vyloženě ty kotníčkové, ale takové, co by měly být trochu nad kotník, takže rozhodně na nošení budou velmi pohodlné. Jsou tenčí, takže na teplejší období do tenisek budou super. Velikost jsem vybrala tu nejmenší S – 35-38. Mám nohu velikosti 38 a jelikož je ve složení trochu elastanu, tak jsem si řekla, že se natáhnou a nebudou zbytečně velké. U nižších ponožek šahám raději po té menší velikosti a hned když jsem je uviděla, tak mi bylo jasné, že sedět budou. Barevně a vzorově jsou opravdu krásné. Jedny jsou sytě růžové s nápisem PUMA nad patou a symbolem pumy dole na chodidle. Další jsou bílé s růžovým vzorem, opět nápisem PUMA nad patou a ještě malým symbolem pumy v přední části nártu za prsty. Třetí jsou pak něco mezi tmavě šedou a khaki barvou a ty mají nad patou symbol bílé pumy a ještě nápis PUMA na chodidle. Myslím tedy, že zde jsem vybrala opravdu super balení a nemám co vytknout 😊



Další 3PACK jsem nakonec zvolila vyloženě kotníčkový a opět v té nejmenší velikosti S (35-38) od české tradiční (od r. 1872) firmy LONKA. Ten jsem vybrala hlavně kvůli ponožkám s koly, které jsou nádherně barevně řešené a hlavně tam jsou ty kola 😄 Celkově mají tyto ponožky hezké barevné a hlavně vzorové provedení, ale také velmi příjemný materiál. Druhé jsou žluté zřejmě s červenými paprikami a chilli papričkami a třetí šedé s něčím, co vypadá jako japonské nádobí a sushi (to nevím, jestli jej tam vidím jen já, protože mám sushi ráda, a nebo tam opravdu je 😂). Každopádně jsem také vybrala skvěle. Ale na druhou stranu u ponožek se toho dá pokazit asi mnohem méně než u spodního prádla, na které přejdu teď.

Tak ponožky bychom už měli. Takže jako další věc, co jsem si vybrala, byla – jak už jsem psala – dámské trenky. Chtěla jsem nějaké prostě vyzkoušet, když už je to eshop zaměřený na trenýrky (i když původně hlavně ty pánské). Výběr je opravdu velký, takže jsem šla spíše po vzoru a nějaké cenové přijatelnosti. Nakonec jsem si vybrala ty od české značky Emes, které jsou i vyráběné v České republice a jsou ze 100% bavlny. Vzala jsem si takový jednodušší vzor – bílé s červenými hvězdičkami. S čím akorát mívám problém je, že u značky, kterou neznám, si moc nevím rady s velikostí – hlavně pak u věcí na mou spodní část těla 😁 Naštěstí je u produktu tabulka velikostí přímo pro trenky Emes a tam mi dle mého obvodu boků vyšla velikost L (přes boky mám asi tak 98 cm - nic k chlubení, ale aby měly slečny případně představu 😄). Já si však nebyla jistá, jestli by to nechtělo spíše XL – trenky plánuji na spaní a jelikož nemají ve složení žádný elastan, tak jsem se bála, aby nebyly moc těsné. Ale nakonec jsem zvolila to, co mi vycházelo a udělala jsem dobře. Ve velikosti L opravdu sedí dobře. Mají perfektní střih, který je volný a pohodlný a guma nikde netáhne. Navíc jsou opravdu pěkné a vyladěné do všech detailů, takže jsem opravdu s výběrem spokojená.


Jelikož jsem ještě nevyčerpala celou tisícovku, tak jsem si říkala, že bych si vzala ještě nějaké levnější kalhotky – těch opravdu není nikdy dost ☺ To mě zaujaly lehce zlevněné kalhotky s různými designy české značky Andrie, kterou mám spojenou spíše s pánským spodním prádlem, a proto jsem chtěla zkusit to dámské. Všelijakých vzorů tam měli opravdu dost, ale já si nakonec vybrala jedny obyčejnější tmavě modré a druhé takové zajímavější s kočičkama 😊

Co ale opravdu bylo těžké zvolit, byla velikost. V přiložené velikostní tabulce byl totiž u kalhotek Andrie uveden obvod pasu, ale kalhotky jsou spíše bokové, takže je to zavádějící. Navíc jsem u jedněch našla hodnocení, že tabulka je úplně mimo mísu, protože je tam uveden obvod pasu, ale jedná se pravděpodobně o obvod boků a velikost XL je tak maximálně M/L. Teď co se dívám, tak je tam pro změnu uveden obvod hrudníku, což XL končí 80 cm, ale je to samozřejmě nesmysl, jak pro hrudník, navíc když nakupujete kalhotky, tak i pro boky, které byste k výběru velikosti kalhotek nespíš potřebovaly.

Jak jsem to tedy vyřešila? Jelikož si myslím, a často to tak mám i u jiných značek, že má velikost kalhotek je asi tak to M/L, tak jsem přihlédla k hodnocení a vzala si nakonec jedny v L a jedny v XL s tím, že uvidím. Když mi přišly, tak mi bylo zřejmé, že asi sedět budou oboje a navíc ten velikostní rozdíl je úplně minimální a mně spíše přijde, že mi sedí lépe ty ve velikosti L. Ale zhodnotíme si je ještě jednotlivě ☺

 

Nejdříve tu máme ty tmavě modré bokové se širšími boky a navrchu bílou gumou s opakujícím se nápisem Andrie. Ty jsou dle mě super, hezky sedí – jsou z 95% bavlna a 5% elastan, takže materiál je příjemný a přizpůsobí se. Nemám co vytknout, opravdu kvalitní zpracování s hezkými detaily.


 

Druhé, jak vidíte, jsou s potiskem koček, proto mě hned zaujaly 😊 I střihově jsou lehce odlišné.

 

Bohužel, i když je to velikost XL – tedy o číslo větší než předchozí a maximální velikost, kterou tato značka nabízí, tak když si je obléknu, tak mi sice velikostně jsou, ale potisk se nehezky natáhne, jak jsem se snažila znázornit na přiložené fotce. Určitě je unosím, ale škoda toho deformujícího se potisku.


Tak to bylo z mého nákupu vše ❤ Myslím, že jsem vše dopodrobna popsala a vám třeba dala i nějaké typy, pokud byste chtěli z těchto stránek nakupovat. Pokud budete mít ještě nějakém dotazy či postřehy, tak je určitě napište dolů do komentářů, nebo mě můžete oslovit na instagramu či přímo napsat na mail. 

A závěrem ještě moc děkuji Trenýrkárně.cz za tu možnost u nich nakoupit 👍


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš čas strávený komentováním tohoto článku :-)