sobota 29. prosince 2018

Vánoce 2018 - kosmetické dárky

Krásný den 🌈,

v posledním videu jsem avizovala, že zřejmě žádné video ani článek přes Vánoce nenatočím/nenapíši, ale nakonec mi přišlo líto nepodělit se s vámi o to, co jsem dostala - tedy především o ty kosmetické dárečky. Nejdřív jsem si říkala, že bych natočila video, ale nakonec jsem se rozhodla, že bude pro mě přece jen schůdnější (co se času týče) sepsat článek 😊

Koho by zajímaly i mé ostatní dárky, tak většinu jsem nafotila a přidala na můj instagram. Než ale začnu rozebírat mé kosmetické vánoční dárky, tak do článku zahrnu i "nákupy" za prosinec. I když to vlastně tak úplně nákupy nebyly. Před Vánoci jsem byla u paní Doc. Rulcové, u které se léčím s akné a ta mi předepsala na pupínky Zineryt a každý 2. večer na celý obličej Differine gel. Předepsání antibiotik zatím stále odolávám.


Před Vánoci jsem zkoušela vzoreček kozího krému Vivapharm a na mou podrážděnou, problematickou a místy přesušenou pleť mi přišel úžasný (navíc ta krásná vůně). No a představte si, že mamka měla celé nové balení tohoto krému a ochotně mi jej přenechala 😊


Tak a teď už můžu přejít na ty vánoční dárky, jelikož jsem si vlastně žádnou kosmetiku pro sebe  v prosinci nekupovala.



Myslím, že jsem dostala celkem slušnou nadílku ⛄ A začnu tím úplně nejroztomilejším!


Na tuhle nádhernou sadu jsem narazila jak v newsletteru DMka, tak i v samotné prodejně a úplně jsem se nad ní rozplývala, což očividně mamka zaregistrovala 🙏 Jedná se o 3 krémy na ruce Balea v úžasných zvířátkových balení po 30 ml s vůní bílý čaj & broskev, květy jasmínu & magnólie a orchidej & kokos. Úžasné vůně v ještě úžasnějších balení! A po vypotřebování krémů se navíc dají balení používat dále 😇

Dalším dárkem byl dárkový set masek, taktéž od Baley. Sada obsahuje masku na obličej kurkuma, masku na ruce matcha a masku na nohy chai. 


Mimochodem, tuto sadu jsem koupila i já jako dárek pro mamku - takže jsme měly obě stejný nápad 😁

Další dárek koupila mamka pro sebe a mě a je to sada s dekorační kosmetikou od (pro mě neznámé značky) Bellápierre. Teď už vím, že se jedná o čistě přírodní značku z Los Angeles.


Sada vypadá opravdu nádherně a luxusně a obsahuje minerální tvářenku a minerální bronzer, krémovou tekutou rtěnku a kabuki štětec.


Odstíny jsou z řady coral collection. Mamka měla zájem pouze o tu krémovou tekutou rtěnku, která by se měla dát použít i jako tekutá tvářenka - o kterou jsem zrovna já ani moc zájem neměla, takže mi tedy v podstatě vše zůstalo. Tak jsem na produkty moc zvědavá! 


Na mamku očividně zapůsobila má recenze na Whamisu, protože na základě ní si nechala na Vánoce dát odličovací olej, čistící krém a tonikum deep rich a mně koupila několik produktů, které jsem ještě nezkusila 😘


Dostala jsem 2 masky, a to flowers - která vyběluje hyperpigmentaci (třeba i po akné) a je pro suchou pleť a masku fruits, která je mj. ideální o pro aknózní pleť. Dále jsem dostala balzám na rty seeds pro dehydrované rty - na kterou jsem velmi zvědavá, protože mám celoročně problém se suchými a popraskanými rty. No a mimo to mám i vzorečky tonika refresh a original. Tak si tak říkám, že možná někdy v budoucnu bude 2. video s recenzí na Whamisu 😊

Jako další kosmetiku jsem dostala 2 produkty relativně nové značky (myslím lucemburské) LVLY z DMka. Produkty značky vytvořila youtuberka Paola Maria a jsou charakteristické tím, že obsahují manukový med.


Jedním produktem je pleťová čistící pěna a druhým dvě 8 ml pleťové masky.

Kávové, čokoládové a kakaové vůně miluji - hlavně teda ty kávové, protože kávu jako takovou zbožňuji! 😍


Dostala jsem přírodní kávový tělový peeling od Vivaca, čokoládové hydratační krémové mýdlo a tělové kakaové máslo. 

Při dalším dárku se mamka trochu spletla - byla tak nadšená příchutí tutti frutti, že si nevšimla, že tato zubní pasta dánské značky Urtekram je vlastně dětská 😁 No nevadí...


Jako poslední kosmetický dárek jsem dostala od Lushe neuvěřitelně voňavou ručně dělanou čerstvou koupelovou pěnu. Balíček si dám do skříně, protože určitě krásně vše provoní.


Od nejlepší kamarádky - kosmetičky jsem dostala dárkový poukaz na kosmetické ošetření v hodnotě 500Kč - pro mě velmi užitečný dárek!


Knížečka s postupy, jak si vyrobit své vlastní přírodní kosmetické produkty se bude určitě někdy hodit. Už jsem se dívala, že alespoň jeden produkt by nemuselo být složité si vytvořit.


A jsme na úplném konci vyčerpávajícího výčtu vánočních kosmetických dárečků 😇


Vzoreček parfému od Paco Rabanne Lady Million a roztomilý skleněný pilníček s kočičkou jsou pomyslnými třešničkami na dortu.

Tak doufám, že jste si všichni Vánoce užili a dostali jste přesně to, co jste si přáli (a možná i něco navíc) 😉 Do nového roku přeji všechno nejlepší a těším se na naše milá shledání ⛄

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš čas strávený komentováním tohoto článku :-)