úterý 11. prosince 2018

Listopadové nákupy kosmetiky (Yves Rocher, DM, CountryLife)

Ahojky,

tak to vypadá, že mi konečně začalo zasloužené volno a já se rozhodla, že v první volný den napíši článek s nákupy za měsíc listopad - pozdě, ale přece 😏


V listopadu jsem se rozhodla, že si opět koupím kosmetický adventní kalendář. Minulý rok jsem měla z DMka Trend It Up, který byl plný dekorační kosmetiky a byl úžasný. Letos jsem si říkala, že bych chtěla více pečující kosmetiky a měla jsem v plánu koupit si ten od Alverde. Nakonec však zvítězil úplně jiný, a to kalendář od francouzské značky Yves Rocher (která by měla být taktéž víceméně přírodní). No, přiznám se, že mě zlákala jejich akce, a to sleva 40%, navíc dárečky k nákupu (některé využiji jako vánoční dárky) a poštovné zdarma. Takže mě ve výsledku nákup na stránkách Yves Rocher stál pouhých 719Kč. Jen pro představu - kdyby nebyla žádná akce a já musela zaplatit plnou cenu kalendáře i dárků, tak by mě nákup (zřejmě bez poštovného) přišel na 1432Kč!



Co se týče vzhledu, tak je kalendář opravdu nádherně udělaný. Jednotlivé výrobky jsou v malých krabičkách různých tvarů, takže můžete krabičky z boxu vyjmout a libovolně si je naskládat a také je pak můžete použít třeba pro balení dárečků. Co se týče obsahu, tak mám otevřeno celkem už 11 okýnek a zatím jsem nadšená - jsou tam věci na tělo, pleť, dekorační kosmetika - prostě vše, co vás napadne. Pokud vás zajímá, co se pod jednotlivými čísly skrývá, tak otevření okýnek zveřejňuji na svém instagramu.

Jak jsem psala, tak některé dárečky k nákupu použiji já jako dárky. Já jsem si nechala 3 výrobky a jeden vzoreček. 


Pokud půjdu zleva, tak je tam noční regenerační krém na vlasy v balení 30 ml, stejné množství jemného peelingu na pleť, který se zdá být super. Dále roztomilé 5 ml balení parfémované vody Quelques Notes d'Amour a vzoreček intenzivní noční péče proti vráskám Sérum Végétal.


Pokud opustím můj výhodný nákup u Yves Rocher, tak jsem (jako obvykle) nakupovala v DMku. Byl to neplánovaný nákup, ale této nabídce jsem nemohla odolat. Měli totiž zlevněné Henna barvy z 90Kč na 40Kč!!! Tak jsem brala, co jsem našla 😇


Vzala jsem si 2 bordó barvy a pak po 1 kusu kaštan a ořechově plavou. Jak jsem říkala v posledním videu s nákupy, tak mě tyto barvy velmi mile překvapily a dát v podstatě za jedno barvení pouhých 80Kč, je naprostá pecka!

No, a posledním nákupem byl CountryLife, kde jsem kromě spousty jídla koupila i mou oblíbenou ayurvédskou pastu Sumudu. Momentálně ji používám opravdu nejraději - má v sobě mimo jiné skořici a hřebíček a je opravdu moc dobrá - chutí i vlastnostmi 😉 Navíc jsem měla slevu 10% na celý nákup, takže mě přišla na 95Kč. 


Tak to je vše z mých nákupů 😊 Přece jen jsem řešila spíše nákupy pro druhé, jelikož se Vánoce neuvěřitelně rychle blíží. Ale věřím, že se mi to pod stromečkem vrátí 😋 Ještě se chystám (nejspíš tento týden) natočit video se spotřebovanými produkty za říjen a listopad, kterých je opravdu fůra! 

Tak se zatím mějte krásně a užívejte advent ⛄🌲

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš čas strávený komentováním tohoto článku :-)