neděle 24. února 2019

Dermokosmetika z BENU lékárny

Ahoj,
  
ve videu s nákupy za leden jsem vám ukazovala produkty, které jsem zakoupila v BENU lékárně. Po Novém roce mi byla totiž s touto lékárnou nabídnuta jednorázová spolupráce, kdy jsem dostala poukaz na 1000Kč, za který jsem si mohla vybrat produkty z jejich dermokosmetiky - tedy kosmetiky prodávané v lékárnách. Samozřejmě jsem si toho nakonec vybrala více (to bych nebyla já) a tak jsem ještě doplácela - zlákala mě totiž jejich akce u značky Vichy. 

Nejdříve Vám tedy ukážu a popíšu, co jsem si vybrala. Bylo to těžké rozhodování, ale nakonec jsem se rozhodla, že sáhnu po osvědčených značkách. Všechny produkty, které jsem si nakonec vybrala jsou z kategorie péče o pleť, jelikož s tou mám stále největší problémy. Takže jsem si vybrala jeden produkt od Biodermy, a to tónovaný krém a nakonec dva produkty od Vichy, kde jsem si vybrala make-up a přibrala k němu i korektor. No, a protože jsem nakoupila produkty Vichy v dostatečné hodnotě, tak jsem v rámci akce, která probíhala, dostala i kosmetickou taštičku s mini produkty.  


Přibližně měsíc jsem produkty testovala na mé pleti, abych zjistila jejich plusy a mínusy a také to, jak vyhovují mé pleti. Takže teď si postupně jednotlivé produkty zhodnotíme.
Produktem, který mě zaujal asi nejvíce je BIODERMA Sébium Global Cover 30 ml + 2 g. Jedná se o tónovací krém speciálně určený k péči o aknózní pleť - měl by totiž zabraňovat vzniku nových pupínku, ty stávající překrývat a zároveň pleť sjednocovat. Navíc je to krém, který by měl navracet rovnováhu, co se týče kožního mazu - jednak obnovovat přirozenou hydratační funkci pleti a zároveň pleť zmatňovat. Krycí účinek na pleti by měl trvat 12 hodin - což je mimochodem déle než u některých make-upů.


To jsem vyjmenovala, co by "měl" tento krém s pletí dělat, ale co vlastně dělá? Musím říct, že mě opravdu velmi příjemně překvapil. Před nákupem jsem si procházela na internetu i nějaké recenze a ohlasy slečen byly velmi pozitivní, některé dokonce psaly, že je opravdu zbavil většiny pupínků! 

Na úvod začnu tím, co mi na krému vadí - toho je totiž mnohem méně než těch pozitiv. Za prvé je mi líto, že nemá žádný ochranný faktor, jinak by to byla opravdu pecka na léto. Což souvisí s druhou věcí - odstín krému by měl být univerzální, což se rozhodně říct nedá (možná tak někde ve Středomoří). Mám sice světlou pleť, ale některé slečny dle mě mají ještě světlejší a na mě je odstín opravdu tmavší, navíc teď přes zimu. Takže kdyby měl alespoň SPF 15, tak by byl na léto dokonalý. Co je ale pozitivního na tmavším odstínu je to, že tím pádem více zakryje flíčky a pupínky, takže jeho krycí schopnost je lepší než u většiny tónovaných krémů či BB krémů, které znám. A pokud se dobře rozetře i na krk (do ztracena), tak to není s tím odstínem tak hrozné. No dobrá, možná vypadám, jako bych vyšla někde ze solárka :-D


Co dalšího je na krému super, je to, že opravdu úžasně pleť zmatňuje (má až téměř pudrový efekt). A takto zmatněná vydrží pleť v podstatě celý den. A jako jeden z mála, ač zmatňuje, tak vůbec nevysušuje a dle mě dává pleti tak akorát hydratace.
Co se týče redukce pupínků, tak to těžko říct. Ale je fakt, že mám teď pleť lepší (krém používám do práce, nebo pokud jen tak někam jdu a nechce se mi příliš malovat). 

A abych nezapomněla, tak ve víčku se ukrývá zelený korektor, kterým před aplikací krému pupínky "poťupkáte", což by mělo redukovat načervenalé zbarvení. Já bych se bez něj tedy obešla, ale proč ne.


Takže pokud to shrnu, tak mi krém opravdu vyhovuje a když to tak vezmu, tak třeba na léto do práce, když budu přece jen trošičku tmavší a v podstatě nepůjdu na sluníčko, bude ideální.

Co se týče ceny, tak na e-shopu BENU lékárny stojí 444Kč. Což není úplně levné, to uznávám. Navíc mi přijde, že krému na jednu aplikaci spotřebuji docela dost (je takový hodně tekutý), tak nevím, jak dlouho vydrží. Ale na to co dělá, se asi vyplatí i za tuto cenu. 

Pokročím k dalšímu vybranému produktu, vlastně bych měla říci spíše produktům, protože jsem si vybrala make-up a k němu korektor, a to z řady Vichy Dermablend 3D, speciálně určené pro aknózní pleť. 


Zde jsem přece jen váhala, ale říkala jsem si, že by nebylo špatné mít nějaký kvalitnější make-up s vyšším krytím, který je určený pro aknózní pleť a tudíž ji nebude zhoršovat. Ovšem po používání si nejsem jistá, jestli jsem udělala dobrou koupi :-/


Tak nejdříve trochu víc k make-upu. Je to tedy VICHY DERMABLEND 3D 15 30 ml - odstín 15 Opal, což je nejsvětlejší ze tří odstínů, co v e-shopu BENU lékárny je. 


U tohoto make-upu jsem se ochranného faktoru proti sluníčku už dočkala :-) A to rovnou SPF 25, což u make-upu pro naše zeměpisné šířky dle mě stačí.
Jak už jsem psala, je to make-up určený pro mastnou pleť a pleť se sklonem k akné. Měl by rychle a spolehlivě zakrývat všechny nedostatky pleti a zanechávat ji hladkou, jemnou a sjednocenou. Vyhlazovat jako báze, krýt jako korekční make-up a zmatňovat jako pudr. Měl by mít vysokou krycí schopnost, ale zároveň vypadat na pleti přirozeně. Jeho výdrž by měla být až 16 hodin a díky lehké konzistenci nemá ucpávat póry. Je bez olejů a parabenů.

Pokud bych začala s mými zkušenostmi s tímto make-upem, tak prvně musím říct, že zde jsem se s odstínem sekla. Tento nejsvětlejší odstín je na mou pleť i v období zimy o kapánek světlejší. Není to nic hrozného, ale o jeden stupeň tmavší odstín by byl perfektní. Co se týče konzistence, tak je neuvěřitelně tuhý, je to vlastně pěnový make-up, ale snad ještě víc hustší, než jsem u těchto typů make-upů zvyklá, tak se s ním zase tak dobře nepracuje. 


Ale nejspíš právě díky té konzistenci je opravdu dosti krycí (ve spojení s korektorem zakryje veškeré pupínky).



Ale i přes výše zmíněné s ním spokojená nejsem (i pokud bych přehlédla o stupeň světlejší odstín než bych potřebovala). Přijde mi, že na pleti vytváří masku - tím jak je vysoce krycí a hodně tuhý (teda alespoň má pleť s ním dobře nevypadá). Nemám pleť mastnou, ale smíšenou a tak mi přijde, že mě vysušuje a na místech, která mám sušší (brada, okolí nosních dírek, okolo rtů a mezi obočím) mi vytváří opravdu příšerné mapy a začne se mi tam kůže tak vysušovat, že se lehce olupuje, což make-up "nádherně" zvýrazní, takže místo sjednocené, "dokonalé" pleti mám na obličeji pak něco příšerného. 

Nechci říkat, že je to nějaký šmejd, ale nejspíše je potřeba mít pleť mastnou, abyste jej mohly používat. Zkoušela jsem jej nanášet prsty, štětcem (to bylo snad nejhorší, protože sušší místa se ještě zvýraznila) i houbičkou, kterou pro aplikaci make-upu rozhodně preferuji (ač pro problematickou pleť nejsou vhodné). S houbičkou to bylo asi nejlepší, ale celkový dojem z make-upu stejně zůstal velmi rozpolcený, spíše špatný. Ještě mu šanci dám, třeba až budu mít na jaře nebo v létě pleť méně suchou a podrážděnou, ale to už mi zase nebude sedět vůbec odstín :-D

Cena tohoto make-upu je na stránkách BENU lékárny 579Kč, což je opravdu hodně a mně by bylo za tento produkt peněz fakt hodně líto (mám make-upy za stovku, které jsou pro mě lepší).

Ve stejném odstínu a ze stejné řady mám tedy i korektor - VICHY Dermablend Stick Ultra Cor.15 R17 4.5g


Jedná se o korekční tyčinku, která má dokonce ochranný faktor SPF 30. Tyčinka je voděodolná, bez parabenů, hypoalergenní, nekomedogenní. Měla by být ultra-odolná s výdrží až 14 hodin a okamžitě krýt i výrazné nedokonalosti.


Tak korektoru nemám asi co vytknout. Líbí se mi balení i použití této tyčinky a krytí je opravdu dost vysoké i při použití pouze jedné vrstvy. Ale cena 385Kč (na stránkách BENU lékárny) mi přijde za tak malé množství korektoru už dosti vysoká. Ale co naděláme, platí se za značku a Vichy patří mezi dermokosmetikou spíše k těm dražším.


A proč jsem se nakonec rozhodla vzít i korektor? Jednak možná proto, že ještě nemám žádný make-up, ke kterému bych měla i korektor a vlastně nemám ani korektor v pravém slova smyslu (jako korektor většinou používám Dermacol Cover nebo Aknecolor). Ale tím hlavním důvodem k výběru a nákupu (neboť jsem si korektor platila sama) bylo to, že byla u Vichy zrovna akce, že při nákupu nad 690Kč dostanete dárek zdarma - VICHY BA Liftactiv BAG 2018. No jo, takové akce mě vždy zlákají :-D


Taštička obsahuje čtyři produkty, které jsou z řady LIFTACTIV, tedy pro starší pleť a proto jsem veškerý obsah věnovala mamce :-)


A já si nechala taštičku (ač jich mám dosti, tak na kosmetických taškách opravdu ujíždím) :-D


Asi bych měla i uvést, že pokud byste si taštičku chtěli zakoupit, tak stojí neuvěřitelných 999Kč. Takže dostat ji zdarma při nákupu nad "pouhých" 690Kč je fakt síla!

Řada Liftacvive by měla být již pro pleť starší (cca od 40 let), jelikož se jedná o mimořádnou anti-agingovou péči. A co tedy tato dárková taštička obsahuje?


Asi nemá smysl se rozepisovat o jednotlivých výrobcích, takže vám dám pouze odkazy na plná balení jednotlivých výrobků, a kdo bude chtít, může si přečíst více. Navíc, protože jsem dala všechny výrobky mamce, tak vám nemůžu říct moji zkušenost s nimi.

VICHY Pureté Thermale Micelární voda (30 ml) - v nabídce mají 200 či 400 ml balení


VICHY Minéral 89 HYALURON BOOSTER (5 ml) - v nabídce mají 30 či 50 ml balení


VICHY LIFTACTIV SUPREME Pro normální až smíšenou pleť (15 ml) - v nabídce je i pro pleť suchou a mimo 50 ml jsou i 75 ml balení


VICHY LIFTACTIV Noční (3 ml) - v nabídce mají 50 ml balení


Tak to už je ode mě pro tentokrát úplně vše :-) BENU lékárně děkuji za nabídku spolupráce a tedy možnost vyzkoušet zase něco nového :-)

!článek je sponzorovaný BENU lékárnou!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš čas strávený komentováním tohoto článku :-)