pátek 24. srpna 2018

Soaphoria - péče o problematickou pleť

Ahoj,

právě jsem na svůj YouTube kanál nahrála nové video, ve kterém jsem vám sdělila mé zkušenosti s přírodní slovenskou kosmetikou Soaphoria, kterou jsem na vlastní kůži testovala více jak 2 měsíce. Video je obohaceno i o jejich tělovou kosmetiku, kterou používá moje maminka, takže obsahuje recenzi a názory na opravdu hodně produktů 😊


Z péči o problematickou, aknózní pleť jsem vyzkoušela jejich čistící mýdlo Carbone, pleťové napařovací tabletky ChilloTab a HerbaTab a čistící masku 321 Whow.


Mamka používá jejich tělový peeling, tělové suflé a mycí pěnu. Z pleťové kosmetiky mrkvový olej a do koupele má nachystány šumivé bomby.


Tak se pohodlně usaďte a snad se vám bude video líbit 🌞


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš čas strávený komentováním tohoto článku :-)